I-pod uit de markt gedrukt door Gmini 400 (bron: nu.nl)

De in september gelanceerde mp3-speler Gmini 400 drukt de I-pod uit de markt. Dat zegt Otto Spalburg van MediaMarkt Amsterdam.

Ik heb nog niemand gezien met zo’n Gmini, wie wel?!?!?

Waarschijnlijk heeft heer Otto z'n magazijn te vol

Ik ken 'm niet, dus ff gegoogled: Zelfs [url=http://images.google.com/images?q=Gmini+400&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi]google (resultaat)[/url] kent de player niet. :?

[edit]
Ah, gevonden: http://www.archos.com/products/overview/gmini_400.html

Ziet er leuk uit!

Wel een hoog Gameboy gehalte

Om een of andere reden is het altijd in het nieuws als er iets mis is bij Apple, als er iets positiefs is wordt daar een beetje lacherig over gedaan, " je bent toch wel een beetje raar als je voor Apple kiest"

Gisteren ook weer dat bericht over het nieuwe album van Eminem, daar stond een stukje bij dat ook het nw.album van U2 alweer op het internet circuleerde terwijl daar " een miljoenendeal" met Apple voor was afgesloten met ook nog een speciale U2 iPod.

De cijfers zullen toch niet liegen, als je de beurskoers van Apple de laatse maanden gevolgd hebt dan weet je genoeg, ik wou dat ik voor een paar ton Apple aandelen had gekocht op het dieptepunt,
toen waren ze meen ik 18 dollar nu 54…

Gatverdamme!!! wat een lelijke speler. Die Onno is een zwaterlaar :wink:

is dat geen N-Gage ? :P

Oooh, had me vergist :wink: wat een revolutionair model (NOT!)

Ik vind het ook wel een raar nieuwsitem van nu.nl

Iemand roept wat over zijn product, zonder onderbouwende feiten, zonder aantallen…
Dit is gewoon een verkoopstunt! Alles aangrijpen om je product, zo vlak voor de feestdagen, onder de aandacht te krijgen.

En nu.nl werkt daar aan mee…
Heel raar.

http://nu.nl/news.jsp?n=439791&c=54
Dit bericht spreekt een ander nu.nl bericht ook weer tegen
http://nu.nl/news.jsp?n=439885&c=132

Ik was een paar weken geleden op schiphol en stond even te kijken naar de prijzen van de iPods (taxfree bij vluchten naar een bestemming buiten de EU, scheelt wel, dus een tip als je toch gaat vliegen en een iPod wilt kopen). Heb even staan praten met de verkoper en die vertelde mij dat de ipods als zoete broodjes verkopen maar dat de andere mp3 spelers niet te slijten waren. Sony, Creative, iRiver. Hij had ze wel in het assortiment maar verkopen ho maar. Zegt toch ook iets over de populariteit lijkt mij. Martinair verkoopt iPod mini's op vluchten naar bestemmingen buiten de EU, en dat doen ze ook niet als er geen markt voor is je betaalt ex btw en dat scheelt ook weer lekker. Dus de man van de mediamarkt zwetst. Alleen voor flash players is wel een markt, maar dat is weer een heel andere en als Apple zich daarin begeeft zal zo'n player het ongetwijfeld ook goed doen.

Ik heb het bericht ook alleen op nu.nl gelezen, ik denk dat zij een klein sponsorbedragje hebben gestort. En inderdaad negatief nieuws over Apple word altijd zomaar klakeloos gepubliceerd.

Ik heb het idee dat Nu.nl geld krijgt voor sommige nieuwsberichten. Die man van Mediamarkt kletst overigens uit z'n nek.

“Dat heeft ook te maken met de negatieve media-aandacht voor de iPod. De accu zou niet goed werken. Na die negatieve pers is de verkoop flink teruggelopen. En nu komt de invoering van de Gmini 400 er ook nog overheen.”

Wat een verkoop mannetje. Heeft zeker een te grote voorraad van die Gmini dingen.

Marge is natuurlijk groter bij die andere apparaten. Zo gaat dat ....

nu.nl is niet echt een krant met een redactiestatuut en een onafhankelijke redactie; als je kijkt naar hun "reviews" van auto's of plugins dan druipt de sponsoring ervan af.

negeren gewoon.

Hier praat dus gewoon iemand die geen stijl heeft en er blijkbaar totaal geen verstand van heeft.

wat een raar en lelijk ding het lijkt net de achterkant van zon rits-rats-klik digitaal fotocameraatje

het blijft verkopen he....

Precies Strifer. En het is toch uiteindelijk de consument die bepaalt hoe populair een product is. De laatste tijd let ik toch een beetje op de hoofdtelefoons die mensen op straat in hebben. De laatste tijd zie ik erg veel witte iPod oordopjes. De iPod staat echt heel sterk in de markt. Ik denk niet dat de toevoeging van films kijken (ik denk dat meneer daar op doelt) veel uitmaakt. Ik ga er ook van uit dat de mensen die dit voor Apple onderzoeken en het instinct van Steve en de zijnen dermate ontwikkelt is dat ze goed weten wat ze doen. Kijkend naar het verleden kan ik dat wel aannemen (okee, op een paar kleine blundertjes na dan).

maar goed.. die gast van mediamarkt lult echt. hij doet echt alsof r een omslag is, maar dat is gewoon niet waar. de iPod scoort het beste bij hd spelers met grotere capaciteit, maar worden toch ook veel 128 en 256 spelertjes verkocht. ja.. 30 nummers is wel genoeg. ik word echt gek als er niet veel variatie opstaat, dus ik ben blij met mijn mini! haha

bovendien wil iedereen altijd je muziek horen, dus met 30 nummers sla ik een slecht figuur :stuck_out_tongue:

Ach..... Mediamarkt..

Wat een bullshit. :x