i pod

hallo allemaal ik heb enkele dagen geleden een mini ipod gekocht en eigenlijk heb ik er al spijt van ik vind hem nml moeilijk te gebruiken zo vind ik de gebruiks aanwijzing maar sober wie kan kan of wil er mij op weg helpen zo weet ik niet hoe ik mijn muziek op de ipod krijg moet dit altijd via itunes of kan het ook anders hoe kan ik nummers van mijn ipod verwijderen en hoe verwijder ik nummers uit itunes hoe kan ik muziek uit mijn eigen map naar itunes brengen grt brenda 12 jaar

je verwijderd liedjes op je ipod door ze te verwijderen in je itunes, om liedjes te verwijderen in je itunes moet je gewoon het liedje(s) selecteren en dan op delete drukken het is zo simpel als het maar kan. de handleiding is zo somber omdat alles zichzelf uitwijst dat is ook zo bij mac os X er staat niet veel in omdat alles zichzelf uitwijst

ik snap niet dat je de iPod ze moeilijk vind. De iPod is de makkelijkste MP3-Speler ter wereld samen met de iTunes Jukebox Hij is zeker veel simpeler dan Flash-Players.

Q: Hoe je muziek overzet?

A: Je sluit je iPod aan en geeft hem een naam, als je dan op OK druk is hij al bezig met je muziek kopieren naar je iPod.

Q: Hoe verwijder ik nummers van mijn iPod?

A: Gewoon in iTunes het nummer selecteren wat je weg wilt en dan op de Backspace toets drukken en op OK drukken

Q: Hoe voeg ik nummers uit een map toe aan iTunes?

A: In iTunes onder het menu ‘Archief’ klik je ‘Voeg toe aan bibliotheek’ en dan selecteer je de hele map en drukt op OK

spijt ?? :? moet je absoluut niet hebben je bent namenlijk een eigenaar van iets super mooi's

als je muziek op je ipod wil zetten moet je dat altijd via itunes doen. En als je nummers van je ipod wil verweideren ga je naar je ipod toe in jouwn itunes en klik je het liedje aan wat je wilt verwijderen en dan rechtermuisknop, verwijder

je kunt geen muziek van jouwn ipod naar je itunes brengen… het kan wel maar dan moet je een programma’tje Downloaden

veel plezier er mee

dan heb moet ja maar eens vergelijken met andere MP3 spelers de instalatie is heéél makkelijk en de gebruiksvriendelijkhied best! daar zal niemand me op tegenspreken, het is een logische systeem je voegt een map toe aan de bibliotheek, en dan kan je al die nummers of enkele slepen naar je ipod icoontje links. cd's invoegen op computer dan weer hetzelfde... bla bla bla....

in de handleiding staat nog vanalles wat…

het amuzement met je ipod…

@ thijsbrg: juist iets te laat :) :D een klein beetje of-topic ik zie ineens dat ik "een echte apple fan ben" op hoeveel berichen is dat?

Maar ik snap ook niet dat je hem moeilijk vindt. Ik vindt het een geweldig apparaatje!

anders neem ik je ipod wel van je over :P :lol:

[quote:6dd7432bf2="vikking"]@ thijsbrg: juist iets te laat :) :D een klein beetje of-topic ik zie ineens dat ik "een echte apple fan ben" op hoeveel berichen is dat?[/quote:6dd7432bf2]

dan ben ik dat ook bijna :slight_smile: Misschien bij 250?

[code:1:8cf97fc025] Nieuwe Gebruiker : 0 Trouwe Gebruiker : 40 Hardcore Gebruiker : 80 Die-hard Maccer : 150 Echte Apple Fan : 250 Gestoorde Mac-Fan : 500 Trotse gebruiker : 1000 MacOSX.nl Veteraan! : 2000 24/7 Apple Gek! : 5000 Volslagen belachelijk : 10000[/code:1:8cf97fc025] en nu :sotp:

en voor de vragensteller: neem eens ff de tijd om lekker rustig alles uit te zoeken, maar moeilijk is het echt niet… want waarom suggereerd iedereen dan dat de iPod zo gemakkelijk is? :wink:

[quote:a1d64b1e4b="vikking"]...zo somber...[/quote:a1d64b1e4b] :wink:

Is het inmiddels al gelukt of heb je nog meer hulp nodig?

Het moet makkelijk te doen zijn. Anders vraag even hulp aan een van je ouders? In het begin is het misschien even puzzelen maar je kunt het binnen een paar dagen met je ogen dicht.. :P