Ik heb een compilatie album en nu maakt i-tunes er 10 verschillende hoesjes van, erg irritant. Ik heb al op internet gekeken en de aanwijzingen gevolgd, maar niks helpt, hij blijft bij 10 verschillnde hoesjes.
[quote]Hier word ik dus onnozel van, he: iTunes en compilaties… Is er daar geen setting voor om slechts één hoesje te krijgen in coverflow? Het gebeurd zelfs met artiesten die voor één nummer hebben samengewerkt met een andere artiest, zo van “dendeze featuring dendieje”, hopla twee hoesjes… zucht Setting anyone?
8 Reacties
Pieter
Saturday, 29 March 2008 | 16:13
In preferences/general “Group compilations when browsing” aanvinken, en dan ervoor zorgen dat alle liedjes van een compilatie het “Part of a compilation” aangevinked hebben. (allemaal selecteren, command-i voor info, en “Compilation, Yes” kiezen.
Allemaal op voorwaarde dat de album naam niet verschilt natuurlijk ;-)[quote:81f004ef64]
Zo als gezegt, die instellingen gemaakt, maar er gebeurt niks :x
Iemand een idee, dit is erg irritant.[/quote:81f004ef64]
[quote:204519aab2="Vleer"]Allemaal de zelfde albumartiest geven en verzameling op ja zetten :)[/quote:204519aab2]
Dat ga ik echt niet doen, wil gewoon 1 album hebben, maar wel de originele artiesten kunnen bekijken. Ga er niet 1 naam van maken, dat zou nergens op slaan.
Moet toch een normale manier voor zijn? Elk nummer heeft dezelfde album titel :roll:
Albumartiest verandert niet de naam van artiest. Voorbeeldtijd:
Nummer: Domino Runner
Artiest: VDM
Album: Magik 2 - Story of the Fall
Albumarties: DJ Tiesto
Nummer: Elevate
Artiest: Dos Deviants
Album: Magik 2 - Story of the Fall
Albumarties: DJ Tiesto
Nu snapt iTunes dat ze bij elkaar horen, want het album is door Tiesto gemixt, maar nummers van diverse artiesten. Ziet er rete hip uit in iTunes, maar je krijgt er wel een ratjetoe aan artiesten van op je iPod heb ik gemerkt, vooral omdat ik al die originele artiesten net ken, maar dat is een ander probleem.
[quote:2ed9df0611="Grave"][quote:2ed9df0611="Vleer"]Allemaal de zelfde albumartiest geven en verzameling op ja zetten :)[/quote:2ed9df0611]
Dat ga ik echt niet doen, wil gewoon 1 album hebben, maar wel de originele artiesten kunnen bekijken. Ga er niet 1 naam van maken, dat zou nergens op slaan.
Moet toch een normale manier voor zijn? Elk nummer heeft dezelfde album titel :roll:[/quote:2ed9df0611]
Je hoeft ook niet alle nummers de zelfde artiest te geven maar de zelfde album artiest, bijvoorbeeld Various Artists o.i.d.