i-tunes/mp3 speler probleempje.

Ik heb laatst een cd/mp3 speler gekocht van Lenco. het probleem is nu:

-de mp3 speler heeft een functie waarin je de pm3’s in 7 verschillende mappen kunt zetten zodat je niet zoveel hoeft te zoeken, dit moet gebeuren voor het branden van de schijf.

-Deze mappen worden in i-tunes standaart aangemaakt met 10 nummers erin, waar door er dus maximaal 71 nummer op de cd kunnen.

-ik wil graag meer nummers op 1 cd zetten

weet iemand hoe ik deze groepen of UIT kan zetten of GROTER kan maken waardoor ik meer nummers op mijn cd’s kwijt kan.

alvast heeeeeel erg bedankt,

groeten Mr cr :apple: :apple: b

Ik geloof dat er 24 nummer op een CD kunnen

Dit kan niet in iTunes....

Je zult handmatig (via Finder, Toast of iets dergelijks) een cd moeten maken met de mappen en indeling die jij wilt.

Ik heb op mijn bureaublad een map staan met daarin 600 liedjes, ik heb vanuit daar 120 nummers geselecteerd en die in mijn cd gesleept, hij begon met kopieren en daarna branden dit alles bij elkaar duurde 30 minuten, en helaas zonder resultaat nog steeds gaat hij maar tot 71 of 69.

wat bedoel je met toast?, hoe gaat dat in zijn werk?

thx anyway !

[url=http://www.roxio.de/dutch/products/toast6/index.html]Roxio Toast[/url] is een soort Nero voor de Mac. Doen andere schijfjes het wel op die Lenco?

Het lijkt me sterk dat hij max 71 bestanden aan kan. Een Philips eXpanium kijkt gewoon naar de inhoudsopgave en speelt alles af wat hij kan vinden. Lenco zou dat ook moeten doen mits er niet teveel subdirectories in een mp3 (data) cd zitten. Teruggaan naar de winkel is ook een optie: het product doet immers niet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten…

ik ben al 2 x terug naar de wijkel gegaan, en ruilen was een optie, maar betekend wel dat ik weer geld moet bij leggen voor een nieuwe. wat na 3 verschillende spelers wel een opmerkelijk verleidelijk aanbod is :evil: . maja, de 71 nummers is niet omdat hij dat niet aankan, alleen omdat hij die nummers heeft onderverdeelt in 7 groepen dus 10 oper groep, en die groepeb hierna kan hij dus niet lezen.

Ik heb hier gisteren verschillende mp3cd's gebrand met itunes voor in de wagen en alles verliep vlot. Ik heb er tot 300 liedjes kunnen opzetten, ja niet in verschillende mappen, maar ik zie niet in dat je dat enige tijdswinst kan geven bij het zoeken van liedjes op je mp3speler. Je kunt ze toch vooraf zo rangschikken in iTunes dat de verschillende genres bij elkaar staan, of je drukt toch gewoon een lijst af met al je nummers in itunes, zonder enige moeite, en je weet waar alles staat.

Toch gemakkelijk, neen??

Je moet natuurlijk in voorkeuren onder branden gaan instellen dat je een mp3-cd wilt branden.

ja precies wat je zegt, als ik kon kiezen had ik het precies hetzelfde als jij gedaan. Maar lenco denkt daar anders over blijkbaar :evil: ....., ik weet niet hoe ik dat kan uitzetten of veranderen :cry:

groeten

Brand je nou iedere keer vanuit itunes? Met toast gaat het zoals eerder genoemd een stuk makkelijker. Je kan zelf bepalen wat er op komt te staan. Niks automatisch.

Zoek anders eens op burn in versiontracker. Er zijn een aantal simpele brandprogramma’s die je iets meer vrijheid bieden.

tja, ik ben meer van het vertrouwelijke dan van het ,,steeds weer opnieuwe uitzoeken hoe'' verhaal, maar geef me maar eens en link van zo'n programma, dan download ik het, en kijk ik wat te doen.