I tunes probleem met laptop

heb net vandaag een Ipod mini 4 gig gekocht

Itunes etc normaal geinstalleerd. Maar als ik nu een cd brand via itunes, valt mijn laptop steevast uit. Hij brand 5 nummers ofzo, en dan poef midden in een nummer; Laptop uit.

Mijn vriendin heeft dit probleem ook. Met een andere laptop en ipod.

Mijn laptop werkt gewoon op netstroom (geen accu) en is een zeer recente Packard Bell.

Wat doe ik fout? of kan ik een patch oid downloaden?

dank voor de hulp alvast

Denk dat je weinig hulp zult krijgen over een windows probleem op een Macosx forum ..

Wat doe je fout: Packard Bell :P probeer eens een ander programma om een CD te branden... Nero ofzo En sparen voor een PowerBook natuurlijk :P

Voor de rest voor specifieke Windows problemen kan je beter naar Tweakers gaan.
Mensen hier willen je graag helpen, maar hebben hier OS X ipv. Windows…

Zal toch wel aan je laptop liggen die ingesteld staat op 'in slaapstand gaan' of zo. :oops:

Geeft ie aan 'computer is herstart na een systeemfout'? Dan zou ik eens op zoek gaan naar andere drivers voor je brander. Overigens kan het ook zijn dat ie geheugen te kort komt om te branden en ook dan wil windows wel eens opnieuw opstarten. (Zelfs als je 512MB hebt!) Heb dit probleem ook wel eens bij mijn windows-pc (sorry, maar ik heb ook een iBook hoor!). Kijk eens of je niet teveel programma's hebt draaien op de achtergrond (zie je taakbalk rechtsonder)

Succes met sparen :lol:

Dit heeft er misschien iets mee te maken:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300448

Dank voor jullie antwoorden, ondanks het verkeerde forum..

Probeer het toch nog even :wink:

Het is echt een laptop van amper een jaar oud, draai geen virusscanners o.i.d. (alleen adaware), en alles is upgedate. Het rare is dat het bij een andere (Compaq) laptop en andere Ipod ook gebeurt.

Probeer het nu met Musicmatch. Nog andere betere cd naar mp3 omzet progjes?

dank nogmaals!

Het lijkt erop dat je je instellingen van het Energiebeheer moet nakijken, zoals Uxmal al suggereert. Heb je het uitval-probleem alleen bij het branden in iTunes of heb je dat ook wanneer je bv een data-cd brandt met een ander brandprogramma? De energie-instellingen van laptops staan standaard nogal energiezuinig ingesteld (dus helemaal gericht op het werken op de accu), dus zet desnoods tijdens het branden alle instellingen op " nooit".

[quote:6a67e7d340="evert99"]Probeer het nu met Musicmatch. Nog andere betere cd naar mp3 omzet progjes?[/quote:6a67e7d340]

Windows Media Player 9 :slight_smile: