IBC en FCPUG

Dag OMT'ers

Op de applesite heb ik mij onlangs ingeschreven voor de Pro studio Tour in het Okura Hotel tijdens het IBC.
en daarbij een kaart besteld voor Supermeet, de dag erop in het Krasnaplosky Hotel.
Nou vroeg ik me af wat er precies in de Ray plaatsvind die dagen. Want daar vind het IBC toch plaats?..

Zijn er mensen die wat meer opheldering kunnen geven over wat ik kan verwachten (misschien gebaseerd op eerdere IBC beursen in voorgaande jaren)

Alvast bedankt,
Frank :apple:

De IBC is alles op het gebied van video. Zo staat vrijwel alles in het teken van editing.

De Ray? X-Ray, Z-Ray, ∆-Ray?

Je bedoelt denk ik de RAI…

haha juist klopt de RAI

excuus

Nou alles met editen?

IIBC is the leading international forum for the electronic media industry, attracting 1,000+ exhibitors from more than 130 countries. It combines a highly respected and peer reviewed conference, an exhibition that demonstrates state of the art media technology and unrivalled networking opportunities.

IBC is the event not to be missed for everyone involved in the world of content, creation, management and delivery.

www.ibc.org

[quote:e3f781d905="diotav"]De IBC is alles op het gebied van video. Zo staat vrijwel alles in het teken van editing.[/quote:e3f781d905]

Not. Zie quote van Triumph… de IBC heeft wel iets meer te beiden dan alleen editing hard- en software en wel zoveel (camera’s van klein tot groot, van video tot film, geluidsapparatuur voor opname en afwerking, editing hard- en software, belichting, streaming media, enz., enz.) dat je inderdaad beter even op de website kunt kijken. Alle hallen van de Rai in het teken van editing lijkt me een beetje te veel van het goede.

Dit jaar mijn 4e bezoek aan de IBC. Alles op het gebied van Broadcast. Diverse hallen met audio, video, internet en mobile. Wat ik de afgelopen jaren heb gemerkt is dat audio kleiner werd en internet en mobile groter werd. Jammer, want ik ben een man van de audio...

Ben benieuwd wat de Apple World Tour me gaat brengen zaterdag in Amsterdam.
De IBC zal wel vet worden.

Ik ben benieuwd wat de IBC dit jaar gaat brengen. Helaas jammer dat sony niet dit jaar aanwezig is. Maar genoeg andere leuke dingen om te zien.

Ik ben er zaterdagochtend.

Het was weer veel te veel, gelukkig is het audiogedeelte nog te overzien. Mijn verlanglijstje is alweer opgesteld...