[iBlog] hoe te publiceren?

Ik heb van Apple het programma iBlog 1.3.1 gekregen. Je kunt heel makkelijk iBlogs publiceren op je .Mac account. Maar aangezien mijn .Mac account over 6 dagen afloopt, wil ik m'n iBlog publiceren met behulp van mijn ADSL lite abonnement van XS4ALL. Dat moet toch kunnen?

Wie weet wat ik moet invullen?

[img:644035d067]http://web.macosx.nl/~lucasraggers/pics/forumplaatje/iblog.gif[/img:644035d067]

Ik doe een gokje Lucas (cool appje trouwens dat Freephotoconverter van je! maar dat terzijde)

location naam: xs4all-server
copy to folder: /xs4all/~lucasraggers/ragblog/
website url: www.xs4all.nl/~lucasraggers/ragblog/index.html

Volgens mij maakt iBlog zelf in jouw domein bij xs4all de map ragblog aan, of hoe je die ook wilt noemen en kopieert daarin alle benodigde bestanden (wel beide vinkjes aanzetten)
De url vloeit daaruit voort.
Uiteraard weet ik niet of je bij xs4all als lucasraggers bent aangemeld, zoniet dan vervang je dat door de juiste naam na de tilde (~).
Goodluck… Ziggy

Hmz, ik had het programma voordat ik de .Mac versie gebruikte al eens geïnstalleerd maar in de .Mac versie kun je alleen kiezen voor Local en .Mac als locatie. Ik had nog een FTP locatie staan en heb deze maar even gewijzigd aan mijn nieuwe host...