Ibook en pc

Hallo!

Ik ben van plan om een ibook te gaan kopen. Nu heb ik al een pc. Ik ben ook van plan een airport extreme basisstation te kopen en een airport kaar voor mij ibook (ibook ondersteund nog geen extreme kaarten, toch?) en nu is mijn vraag hoe ik mijn ibook en pc in een netwerkje kan laten draaien zodat ik bijvoorbeeld internet kan delen en kan printen met de printer die aan mijn pc hangt. Kan ik het basisstation koppelen aan mijn kabelmodem, de ibook laten communiceren met de kaart en mijn pc met netwerkkaart in het basisstation inpluggen? Hopelijk kan iemand mij helpen! Het feit of dit mogelijk is, maakt de aankoop van een ibook een stukje dichterbij…

Greetzzz,

Gerry

Ik heb mijn iBookje hier thuis aan een router hangen met daaraan 2 pc's waarbij 1 pc een printer heeft. (ik werk dus niet draadloos)

Ivm met printen via de pc… Ik heb al verschillende pogingen gedaan om de printen vanop m’n mac via de pc, maar zonder succes. Om dit te realiseren moet je enkele redelijk complexe handelingen uitvoeren, die zelfs voor mij (ik verdiep me al meer dan een jaar in alles en nog wat met mac te maken heeft) redelijk ingewikkeld zijn. (dit is de link waar je meer info vindt over het delen van een pc-printer met een mac: http://homepage.mac.com/william_white/print_to_windows.html )

Voor de rest kan ik je niet echt helpen. Ik weet ook niet juist hoe je een niet-draadloze pc op een netwerk kan hangen, samen meteen ge-airporte mac…

greetz
Tfmichie