iBook G3 - Harde schijf warm

Beste Mensen,

Ik ben in bezit van een G3 800 Mhz en als ik daar for example Azureus, Safari en Limewire tegelijk draai wordt mijn harde schijf vrij warm (links onderin waar mijn linkerhand rust). Is hier iets tegen te doen of is dit vrij normaal ?

Groet,

Jeroen

Het is heel normaal en er valt vrij weinig tegen te doen. Je kan de iBook natuurlijk wel op een iBreeze of andere laptopcooler zetten, maar of die dingen echt goed werken heb ik zelf zo mijn bedenkingen over.

[img:d8e5b5b191]http://www.quadelements.com/dvforge/products/img/ibreeze_img/ibreeze_01.jpg[/img:d8e5b5b191]

Niets tegen te doen hoor. Had mijn witte iBook ook. Als het goed is gaat de ventilator aan als 'ie te heet wordt.

Daar is je laptop voor gemaakt om daar tegen te kunnen natuurlijk. Vind het alleen geen prettig ID dat mn precious zo hard moet zwoegen om koeler te worden. Heb inderdaad een laptop cooler gekocht met 3 ventilatoortjes voor €10 (op ebay) en ik moet zeggen dat sindsdien, mn precious heel wat minder heeft moeten zwoegen en zweten :innocent: