iBook G4 14" - spatiebalk en rechtse shift-toets terugzetten

Hardwarefreaks, aan de slag. We hebben hier een iBook die enkele spetters pils op zijn klavier heeft gekregen. Neen, hij lust het niet, hij blijft liever lid van de 'Club der Droge Kelen'. De kleine toetsen en lettertekens losmaken ging probleemloos. Ze terugzetten ook. We hebben wel een probleem om de spatie- balk en de rechtse shift-toets terug op hun plaats te krijgen. Wie kan mij meer informatie geven? Want deze [url=http://mij.oltrelinux.com/ibook/cleaning_keyboard/]brave jongen[/url] kan spijtig genoeg niet verder helpen.

Ik zou het niet weten. Ik heb mijn iBookje ook wel eens een slok bier laten proeven, maar die ging net niet het keyboard in.

Je moet zorgen dat de 2 stukjes plastic goed in elkaar kunnen vallen. Het ijzeren staafje moet je kunnen vastklikken in de toets zelf en aan de ondersteuning er onder...

Jeetje, dit is beetje moeilijk uitleggen, zo zonder voorbeeld…!

Ik ben erin geslaagd de spatiebalk terug te zetten, de shift zal ik moeten vervangen...

Is er iets gebroken...?

:oops: heuh, ja... een piepklein onooglijk pinnetje op de toets, de 'carrosserie' is ongeschonden.