Ibook G4 in kleur?

Ik ben op zoek naar een ibook G4 in een kleur anders dan de standaard wit.

Ik weet van ColorwarePC, maar dat zit in Amerika en scheelt zo ontzettend veel geld met een gewone witte, dus ik vroeg me af of hier iemand misschien weet waar ik een gekleurde in Nederland of omstreken voor een redelijkere prijs zou kunnen krijgen?

alvast bedankt!

Gewone iBook kopen, verf halen en kwasten die boel :D In feite kan dat wel, maar als je het professioneel wilt doen met je em uit elkaar halen en de onderdelen later spuiten. Ik vraag mij alleen af wat voor invloed dat heeft op de garantie.

het is zo wie zo niet goedkoop als je zoiets laat doen. je kan het ook zelf proberen, maar dan moet je wel je hele ibook uit elkaar slopen en dan blijf je een witte accu houden.

[quote:900b26c984="hansenonline"]zo wie zo[/quote:900b26c984]

Uhhh. ja… sowieso… AHUMMM!

sorry :evil:

Colorware is volgens mij het enige bedrijf dat zoiets doet. Mss dat je aan 2dehands zou kunnen raken al betwijfel ik het. Gewoon wit houden anders, niets mis mee 8)

1e posting, en dan maak je een punt van 'standaard wit'... Het is natuurlijk maar een vraag, maar heet dat niet: de juiste prioriteiten stellen

is de ibook eigenlijk echt wit? of transparant met witte vulling, in dat laatste geval kun je hem namelijk van binnenuit spuiten. (heb ik wel eens gezien bij een powermac g3, gaf mooi resultaat)

oke, bedankt voor de reactie's!

maar ik denk niet dat ik het aandurf m’n ibook uit elkaar te gaan slopen hoor… :?

probeer eens een brilletje met gekleurde glazen... 8)

het enige wat ik zou willen overwegen als ik een ibook zou hebben: het scherm openen en een gekleurd, transparant velletje achter het appellogo doen dat ziet ertof uit... :D maar het witte van de iBook is juist het mooie he

[quote:aad6f472c8="K!P"]is de ibook eigenlijk echt wit? of transparant met witte vulling, in dat laatste geval kun je hem namelijk van binnenuit spuiten. (heb ik wel eens gezien bij een powermac g3, gaf mooi resultaat)[/quote:aad6f472c8]

De witte G3 iBooks zijn van transparant kunststof met een witte laag aan de binnenkant. De G4’s zijn van “massief” wit kunststof.

Dan zou ik zeggen: koop een 900Mhz iBook G3 en misschien kun je dan iets met die witte laag doen

Je kan het zelf doen. http://geektechnique.org/projectlab/203

en het is een nederlander die die mod heeft gedaan, mail hem even.

en het is ook voor europa je moe er alleen 195 dollar voor overhebben :?