hallo,
Ik wil mijn ibook meenemen in mijn tas, en hem dan beschermen met een hoes. Op apple.nl zijn er een paar te vinden. Wat is jullie ervaring. Is een dergelijke manier van “bescherming” wel voldoende? Misschien zelf ervaringen met 1 van onderstaade opties? Met andere woorden: Zijn de productomschrijvingen een beetje geloofwaardig? Indien ja, lijkt me een van onderstaande hoezen ideaal om je ibook in te vervoeren.
[b:bd34f6dcc6]Optie1. [/b:bd34f6dcc6]
[i:bd34f6dcc6]LArobe Blue voor 12-inch iBook van be.ez
De LArobe is speciaal voor de Apple iBook, gemaakt van een zacht vormvast materiaal. Ideaal om je iBook in een originele en modieuze jas te hijsen en tegelijkertijd te beschermen tegen de gevaren van het mobiele leven.
Kenmerken
• Materiaal gemaakt met de “Low Resilience Polyurethane” (LRPu)-techniek.
• Materiaaldikte 5 mm.
• Trendy en uniek ontwerp.
• Binnenlip voor maximale bescherming.
• Los te gebruiken of voor in je tas.
• Geen krassen meer op je iBook.
Geschikt voor
• 12-inch iBook.[/i:bd34f6dcc6]
[b:bd34f6dcc6]optie 2[/b:bd34f6dcc6]
[i:bd34f6dcc6]De “Second Skin” hoezen zijn gemaakt van “neopreen” (bekend van duikpakken, wetsuits) en zijn speciaal gemaakt om makkelijk te passen en de 12-inch PowerBook te beschermen tegen krassen en valpartijen.
Een extra binnenrand beschermt de PowerBook tegen eventuele krassen van de ritssluiting. Deze hoes is voor elke PowerBook-bezitter die geen typische notebook-tas wil of nodig heeft. Ideaal om de PowerBook mee te nemen in een rugzak, koffer, tas of eenvoudigweg in je hand, alsof het een notitieblok is.
Garantie
Twee jaar garantie
Vereisten
12-inch Apple PowerBook
typer nr TA363[/i:bd34f6dcc6]
[b:bd34f6dcc6]optie 3[/b:bd34f6dcc6]
[i:bd34f6dcc6]
Incase neopreen laptophoes, 12" - zwart
De Incase neopreen hoes voor de PowerBook en iBook zorgt voor een perfecte bescherming van uw laptop. U kunt de hoes in uw tas stoppen, maar ook zo meenemen.
Prijs: Eur 29,95
De neopreen Incase-hoes voor de PowerBook en iBook biedt met zijn zachte neopreen buitenkant, met pluche gevoerde binnenkant en afwerking met gaasnet een perfecte bescherming voor uw laptop. Of u deze stijlvolle en veelzijdige hoes nu zo meeneemt of in uw tas vervoert, uw laptop is uitstekend beschermd.
Kenmerken
* Volledige bescherming voor uw laptop
* Zo meenemen of in uw tas vervoeren
* Zachte neopreen buitenkant
* Zacht gevoerde binnenkant
* Afgewerkt met gaasnet
Systeemvereisten
* Geschikt voor de 12-inch PowerBook
* Geschikt voor de 12-inch iBook
type TD395[/i:bd34f6dcc6]
Groeten en een fijn restje weekend nog,
Robbes