iBook in sleep zetten duurt langer

Mijn iBookje is ondertussen bijna 2 maanden oud en draait Tiger, maar tegenwoordig duurt het langer om 'm in Sleep te krijgen.

toen ie nog nieuw was klapte ik 'm simpelweg dicht en 1 seconde later was het sleep-ledje al aan het branden. Nu duurt dat soms tot 20 seconden…

Weet iemand hoe dit komt / of dit normaal is / wat ik eraan kan doen?

is tiger... heb er zelf ook last van, soms doet ie het goed, meestal is het echt wel 10-20 seconden wachten. Was vroeger nooit... hoop dat er snel een update voor komt

Hier hetzelfde probleem :P Als ik hem een keer herstart werkt het meestal wel weer goed.

het is uitraad niet normaal... Ehm mischien licht het aan de energie instellingen als je hem (links boven in) op betere prestaties hebt dan duurt het ook wat langer voor dat die op sluimer gaat... mischien helpt het mischien ook wel niet anders moet je maar wachten denk ik tot de nieuwe update... :S

dat helpt bij mij toch niet blijkbaar... het is een feit dat ik er nooit zo'n probleem mee had onder Panther. Het is pas sinds Tiger dat het zolang duurt. Het begint ook als m'n iBook effe opstaat. Wanneer ik 'm net heb aangezet is er geen probleem; dan zit ie dadelijk weer in sleep. Maar als hij al eventjes aanstaat, duurt het echt wel 20 seconden.

Dat heb ik ook met Tiger. Lastig maar geen enorm probleem.

Bij mij zit het probleem in Adium 0.81. Ze hebben het probleem verholpen en er is een nieuwe beta beschikbaar. Meer nieuws op de blog van de Adium site. (Zo beter, maceddy? :-) )

Sluimeren werkt nu weer als tevoren.

Bart

BartV is in overtreding... :P

[quote:bd44873b18=“Adium site”]Do not advertise this beta on forums, mailing lists, etc[/quote:bd44873b18]

Ik heb trouwens hetzelfde probleem met mn sleep en draai ook Adium.
Toch die beta maar eens proberen.