Ik was van plan me een ibook 12" aan te schaffen. Ik keek even toevallig op www.amazon.com en zag dat de imac's er een stuk goedkoper zijn dan hier. Ik begon al te dromen over een powerbook.(De lichtste versie daar kost hier ongeveer even veel als een ibook..) Ik dacht me er eentje te bestellen.
Mijn vraag nu. Is dit een goed idee?
Kan ik de taal omzetten naar het nederlands?
Hoe zit het met de adaptor/voeding?
Werkt het apparaat wel in deze stopcontacten?
Zijn er miss nog nadelen van dit ingevoerde apparaat?
Je moet wel invoerrechten en BTW afdragen.............als ze je paket onderscheppen tenminste. Dus goedkoop kan duurkoop worden. Je kunt beter een tripje maken naar de USA, daar een iBookje kopen en in je tas proppen en vrolijk in europa het vliegtuig uit lopen. Dit is ook niet zonder risico maar wel een veel gebruikte methode.
[quote:5736a4c2c4="CalmCruiser"]Je moet wel invoerrechten en BTW afdragen.............als ze je paket onderscheppen tenminste. Dus goedkoop kan duurkoop worden. Je kunt beter een tripje maken naar de USA, daar een iBookje kopen en in je tas proppen en vrolijk in europa het vliegtuig uit lopen. Dit is ook niet zonder risico maar wel een veel gebruikte methode.[/quote:5736a4c2c4]
eventjes naar de VS…
je kan beter iemand vinden die belastingvrij kan kopen in de applestore: iemand met eigen bedrijfje ofzo