Ibook op motor mee.

Ik weet niet hoeveel motor rijders hier zitten , hebben er mensen (hopenlijk positieve ervaringen) met transport van deze labtop op de motor. Let wel, in een zij-koffer..... niet in een onhandige rugzak. Ik wil hem meenemen op motor vakanie dit jaar, is dat safe?

zodra je hem niet aanzet kan het denk ik geen kwaad. alleen als je een constante vibratie hebt tijdens het rijden.. tjah weet niet wat de binnenkant van de iBook daarvan vindt.

Maar opzich moet het kunnen.
denk dat je dan juist beter hem op je rug kan doen…
aangezien je lichaam de vibraties ook nog opvangt… in je motortas zal hij meer trillen als op je rug.

Yeah let's talk bikes! Ik rijd al jaren met een PB achter in de topkoffer, gewoon in de sluimerstand. Nergens last van. M'n Mac is "verpakt" in een rugzak van Brenthaven; daar zit een goed passende zachte foamvoering in. Op zich is er natuurlijk geen verschil met vervoer in een auto, voor de laptop dan natuurlijk.

Ik krijg mijn iBook binnenkort geleverd en ja, hij gaat ook mee met de motor op vakantie naar de Noordkaap. Heb alu zijkoffers dus ben zelf ook benieuwd wat ie daar van gaat vinden... Na rondgekeken te hebben naar een goede 'verpakking' heb ik uiteindelijk de [url=http://www.laptopsupply.nl/index.php?pag_id=2&show_product=1&cat=40&pag2_id=23&body=sub7]Axio[/url] hardsleeve besteld bij mijn Apple dealer. Niet de goedkoopste oplossing maar er zit tenminste een goede stevige kern in, uiteraard in de kleur wit..

Klinkt goed, zelfs in sluimer stand. Had ik nie verwacht! Ik ga dit weekeinde maar eens de proef op de som nemen en laat jullie wat weten!

Mijn Dell laptop doet het ook nog steeds.

En die ligt al 2 jaar bijna dagelijks in mijn kofferbak heen en weer te stuiteren in een Dell laptop tas.

Regelmatig hoor ik het ding heen en weer knallen. Vooral als ik rotondes vlot neem. (Wees gerust, zonder piepende banden.) Echt irritant, niet kapot te krijgen dat kreng. Ziet er namelijk nog als nieuw uit.