iBook sluiting vraag

Eergisteren is mijn iBook 14" binnengekomen, echt een megabeest! Nu viel me alleen iets op toen hij gesloten was en ik wilde even checken of anderen dit probleem herkennen.

Wanneer de iBook gesloten voor me ligt zitten de delen niet echt tegen elkaar aan, logisch misschien - het blijven 2 helften natuurlijk - maar het rare is dat de rechterkant minder dicht op elkaar zit dan de linker kant. Er zit dus een scheef lopende ruimte tussen de twee delen als hij dicht zit. Het haakje sluit volgens mij wel gewoon goed, alleen hij valt dus aan de rechterkant wat meer open.

Kan helaas nu geen foto ervan maken, maar als iemand het herkend dan hoor ik graag wat van je.

Jur
[i:75b18d734b]die verder helemaal super tevreden is met die mooie iBook van hem…[/i:75b18d734b]

Ik heb ook een 14" iBook en die sluit zeer goed aan en de opening tussen het scherm en de polsrust is over de hele lijn gelijkmatig. Bedoel je ook dat bv. het linkse rubberen 'topje' (dat je links en rechts bovenaan je scherm ziet als je iBook open is) de onderkant niet raakt en het rechtse bijvoorbeeld wel? Als ze allebei de polsrust raken, dan is het in orde volgens mij, als er echt aan 1 kant een opening is, dan zou ik er toch eens naar laten kijken.

Ja precies.. Het rechtse plastic dopje raakt de onderkant dus net niet (millimeterwerk maar toch) terwijl de linkse dat wel doet als hij dicht zit. Maar als ik Apple hierover zou bellen(?) dan zeggen ze toch dat het normaal is denk je niet?? Zou zonde zijn als ik hem nu al weer moet inleveren, maar ik wil natuurlijk wel een goed product.

Iemand nog wat?
Jur

als het een fractie van een 0,5 mm is zou ik me niet drukmaken. is het schermgedeelte echter gewoon krom zou ik er werk van maken. mij ibook 12" sluit ook niet 100%, het slotje echter zorgt er wel voor dat hij dicht blijft zitten.

Op macfreak.org is daar ook een keer een forum onderwerpje over geweest, ik geloof dat meeste iBooks dat hebben wat jij beschrijft, die van mij heeft het namelijk ook. Dus maak je maar niet druk, alles is ok

ja, ik heb een ibook 12" en 14" (nou ik niet maar mijn family) en die 14" sluit wel perfect (oud model 700 mhz) maar die 12" (nieuw model 700 mhz) niet helemaal... heeeeeeeeeeeel klein beetje scheef.. maar who cares? :)

Mijn iBook 800 sluit ook niet helemaal spatrecht. Ik stoor me er niet aan...