ibook steviger dan een powerbook?

Is het echt waar dat de plastic ibook steviger is dan de aluminium powerbook?, lijkt mij toch een beetje vreemd. weet iemand of dit echt zo is want testen lijkt mij een beetje duur (en een beetje apple-schennis).... :sealed: :sealed: :sealed:

ik heb me laten vertellen dat dat inderdaad het geval is. De iBook mikt op studenten. En, zoals we allemaal weten, donderen die de computer maar gewoon in de rugzak. Dus zal het een stevige computer moeten zijn. De Powerbook ziet er profesioneler uit. Dat wel.

Waarom vreemd? Omdat de PB stukken duurder is? Alu is gewoon zwakker dan de plastic die Apple gebruikt voor iBook. Kijk eens op Macnn of XLR8, zat mensen die daar nieuwe behuizing zoeken, of deuken etc.

Kan uit ervaring spreken dat iBook veel kan hebben. Van 1 meter naar beneden getuimelt en plat op scherm gevallen (dicht) en niks aan de hand. Geen deuk geen kras.

Probeer dat maar eens met een ALU daar komt gelijk een deuk in denk

[quote:4e85835191]Probeer dat maar eens met een ALU daar komt gelijk een deuk in denk[/quote:4e85835191]

Absoluut. Die van mij viel op de grond: deuk! Met de vlakke kant van een hamer weer een beetje in vorm geklopt. Maar je blijft het zien. Ach, het blijft een Apple. :lol:

de ibook is inderdaat steviger dan de powerbook. Ibook is voor studenten, vind je terug in een rugzak, die nogal eens door de gangen glijden. powerbook voor pro, met laptop-tas, geen geglij!

powerbook is volgens mij ook meer een desktop vervanger, dus meer op 1 lokatie.

Een 14" ibookje is zwaarder, dikker en groter dan een 15" powerbook ( niet het beeldscherm dus )

.. maar dit betekent niet dat we nou met z'n allen onze iBook moeten gaan overgooien!!!

:?

(je weet maar nooit…)

Ik zie een idee voor een leuk nieuw Jackass item...

[quote:f0b3295883="Delay"].. maar dit betekent niet dat we nou met z'n allen onze iBook moeten gaan overgooien!!!

:?

(je weet maar nooit…)[/quote:f0b3295883]

Misschien een nieuwe olympische discipline : ibookwerpen of pb-stoten.
Eens bellen naar Athene ?

mischien toch meer iets voor hier http://home.wanadoo.nl/evertvanderveer/