iBook update

Hallo MacOssers

Weten jullie misschien iets van die nieuwe updates voor de iBook’s?? Ik ben namelijk van plan om binnenkort een iBook 12 inch te gaan kopen en het is natuurlijk zonde als ik dan net voor een update aan koop :smiley:

volgens [url=http://buyersguide.macrumors.com/]deze guide[/url] zou je best wachten

mischien is deze link wel handig voor je [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=47979&highlight=]KLIK[/url]

[quote:fbe0238a13]Don't Buy - Updates soon[/quote:fbe0238a13]

Hmmm, maar wat is ‘soon’ volgende week, maand? Dit is ook zo’n relatief begrip. Weet iemand toevallig wat die update in zou kunnen gaan houden??

[quote:2a640346e6]volgens deze guide zou je best wachten[/quote:2a640346e6]

Dat zegt die site al maanden en op basis van wat? gemiddelde update tijd tussen de verschillende releases? Denk dat je met gezond verstand meer bereikt.

1. verschil met de 12"PB is gering en de ibook vreet al weg bij de PB dus
  2. verwacht eerst een 12"pb update, welke net een paar maanden geleden is geweest…
  3. kan je met gerust hart kopen want binnen 2/3 maanden hoef je niets te verwachten
  4. en zelfs als gebeurt het… wat dan nog…
  5. je kan wel blijven wachten… volgende release is altijd sneller, beter en vaak goedkoper… :mrgreen:

...en eens in de 2 a 3 weken komt deze vraag hier voorbij! Dus wat mij betreft: zoeken en een slotje op deze!

[quote:0220fd7345="iMe"][quote:0220fd7345]volgens deze guide zou je best wachten[/quote:0220fd7345]

Dat zegt die site al maanden en op basis van wat? gemiddelde update tijd tussen de verschillende releases? Denk dat je met gezond verstand meer bereikt. [/quote:0220fd7345]
Statistische informatie is vaker betrouwbaarder dan gezond verstand.

[quote:0220fd7345]1. verschil met de 12"PB is gering en de ibook vreet al weg bij de PB dus
2. verwacht eerst een 12"pb update, welke net een paar maanden geleden is geweest…[/quote:0220fd7345]
In oktober was ook de iBook vóór de PowerBook (januari) geupdate.

[quote:0220fd7345]
3. kan je met gerust hart kopen want binnen 2/3 maanden hoef je niets te verwachten[/quote:0220fd7345]
Hoe kom je daarbij?

4. en zelfs als gebeurt het… wat dan nog…[/quote:0220fd7345]
Dan baal je, want als je iets langer had gewacht had je een betere versie.

5. je kan wel blijven wachten… volgende release is altijd sneller, beter en vaak goedkoper… :mrgreen:[/quote:0220fd7345]
Nee, dat klopt absoluut niet. Zodra de update er is blijf ik niet wachten hoor.

Nouja er wordt nu al dik 2 maanden geroepen dat er een update komt : velen verwachtten op de WWDC maar daar is dus niks van gekomen . Steeds wordt er gezegd : misschien komen ze dan of dan en steeds zegt die 'guide' er komt een update : Ja tuurlijk wordt hij een keer geupdate maar nu het er steeds niet van komt heb ik er zelf ook een beetje een hard hoofd in.

Als je hem nu nodig hebt gewoon kopen

Ik hoop ook op nieuwe iBooks, ik kan er bijna een kopen!! :D :D :D :D

ff wachten , :?

Tjah, daar heb ik natuurlijk niet veel aan ;). Ach in de vakantie computer ik toch niet veel :D