iBook - wordt nu geleverd met 10.1 ( ?? )

Ik twijfelde onder welk catagorie ik deze bericht zou plaatsen, het had net zo goed onder 'MacOSX' of 'software' kunnen vallen, maar bij volgende link [url=http://www.apple.com/nl/ibook/specs.html]link[/url] van vandaag zie ik bij specificaties wat er bij iBook geleverd wordt (vandaag nota bene) dat Mac OS 10.1 bij wordt geleverd... Is dat specificatie up to date, of krijgt men nu wel 10.2 of kan men dat vergeten, omdat de iBook modellen van voor 24 augustus zijn?

lijkt me dat de sites gewoon achter lopen. Steve heeft al een paar keer gezegd dat alle apples met 10.2 geleverd worden. Echter als je een ibook bij dixons koopt en die ligt daar al een tijdje zul je gewoon nog 10.1 erop hebben en kom je ook niet in aanmerking voor de update actie omdat de mac ouder is.

Ik heb resentelijk een iBook 600 mhz gekocht, en kom wel in aanmerking voor de update. De update is onderweg, na doorfaxen aankoopbewijs en betalen van 30 euro. Het gaat volgens mij om het moment van aanschaf.

Ik heb twee/drie weken geleden (net voor de officiele Jaguar release) een iBook besteld en werd netjes gelevered met de Jaguar UPGRADE cdrom. Ik verwacht dat Apple nu wel de echte Jaguar mee zal leveren.

Het wordt standaard met jaguar geleverd. De site loopt gewoon nog een beetje achter. Dat gebeurd wel eens vaker.