iBook800 kan slechts OS 9.2.2 installeren?

Al is OSX nog zo werkbaar, zo nu en dan is het toch fijn om even terug te kunne keren naar waar het allemaal begon voor mij: het oude besturingssysteem. Daarom wilde ik op mijn iBook 800 9.2.1 installeren. Wat blijkt, istie alleen compatible vanaf 9.2.2! En net van die versie heb ik geen installCD. Is het mogelijk om op de een of andere manier OS 9.X te installeren?

Het moet mogelijk zijn om zélfs nog MacOS 8.6 te installeren op een iBook 800,volgens mij is er iets niet goed gegaan bij een eerdere instal op je HD, probeer 'm eerst eens te formateren en vervolgens opnieuw te installeren.

Enne… Als je geen instalCD hebt valt er helaas niks te installeren…

:wink:

Bedankt, Tony, maar ondertussen kwam ik op de TIL of hoe heet dat, de KnowledgeBase, het volgende tegen, http://docs.info.apple.com/article2.html?artnum=25114&sessionID=anonymous%7C8062249&kbhost=kbase.info.apple.com%3a80%2f waaruit ik concludeer, dat ik, met mijn iBook 800 32vram, inderdaad de installCD :apple: 922 nodig heb... OS 8.6 is slechts mogeijk bij de eerste iBoekjes. beetje jammer :sealed: dit.

En opnieuw formateren… bah, last opportunity