iBookg4schermprobleem en Apple klantenservice

Het probleem van " Powerbookg4 een wegwerpartikel" heeft een slot. De klanten service heeft, ondanks het feit dat de reparatieafdeling het geen garantie vond, toch weten te bewerkstelligen om het voordeel van de twijfel aan mij te geven en heeft geheel kosteloos de powerbook van een nieuw scherm voorzien. Hiervoor hulde. Ook wil ik alle macosx-site bezoekers die mij gesteund hebben bedanken. Eerlijk gezegd had ik de moed al opgegeven. Door de reacties weer met nieuwe energie aan de slag gegaan. Ook mijn dealer (CART-systems in rotterdam) heeft er wat papierwerk(faxen) en telefoontjes tegenaan gegooid. Ik zal het probleem zoals bij mij voorgedaan heeft nog met een extra artikel en foto's illustreren zodat dat voor andere powerbookbezitters er wellicht hun voordeel mee kunnen doen. Al met al een happy end

Hee.. gefeli dan maar met je nieuwe scherm...

Nu moet je natuurlijk wel 2x zo voorzichtig doen… :slight_smile:

mk