iBookje kopen

Ik kan waarschijnlijk onderstaande kopen voor €400,- incl. btw. Nette prijs? Ik ben niet zo thuis in de 2e hands markt en weet alleen dat 2e handsmac.nl meestal aan de te dure kant is.

OS 9.1
Kleur: Parelmoer Wit
HD: 10GB
Intern geheugen: 256MB
Processor: 500Mhz

Leuke iBook. Maar ligt eraan wat je computer wensen zijn? Voor normaal internetgebruike en wat Word. Met nog wat kleine applicaties om je photos te ordenen. Dan is het in mijn zins een leuke Ibook. En mocht het niet wat zijn wil ik hem wel van je overnemen.

[quote:f53c68f6d0="Pim"]Ik kan waarschijnlijk onderstaande kopen voor €400,- incl. btw. Nette prijs? Ik ben niet zo thuis in de 2e hands markt en weet alleen dat 2e handsmac.nl meestal aan de te dure kant is.

OS 9.1
Kleur: Parelmoer Wit
HD: 10GB
Intern geheugen: 256MB
Processor: 500Mhz[/quote:f53c68f6d0]

Vergelijk de prijs op wat ‘marktplaatsen’ en op 2ehandsmac en bepaal ook wat je er voor over hebt! Dat laatste vind ik altijd het belangrijkst.

best duur eigenlijk ivm..

DeNieuweMacWinkel € 671 iBook G3/800 128MB 30GB CD 12inch

##

[quote:e471204bde="johnny_cash"]@ pim: hey woon jij niet in de baronie laan??? daar staat namelijk ook die Landrover(s)..[/quote:e471204bde]

Ja :slight_smile:

##

Passie 1: Land Rovers Passie 2: Mac

Of was dat nou andersom… :?

##

Yo HSL, ik zie helemaal nix op de site over een ibook van 671,-..??

[quote:6ecef34a05="ParadoX"]Yo HSL, ik zie helemaal nix op de site over een ibook van 671,-..??[/quote:6ecef34a05]

mine… mine mine mine… mine mine

(kon het ff niet laten)

Wees toch wel voorzichtig met iBookjes: er zijn nogal wat problemen met accus en beeldschermen, op m'n werk zijn van de 4 iBookjes al 3 harde schijven defect geraakt..., de accu's raken snel op, maar verder zijn ze erg mooi en goedkoop.

Succes