ibookscherm heeft vlekken!

ik heb mijn ibook 14" nu bijna een jaar, en geleidelijk aan ontstaan er lichtkleurige kleine vlekken op mijn scherm. Nog niet irri, maar wel zichtbaar als de achtergrond wit is. Van dichtbij ziet het eruit alsof er lichtgrijze horizontale lijnen in zitten van ± 1 mm, erg vreemd. Natuurlijk heb ik nu nog applecare, maar ik vroeg me af of anderen er ook last van hebben.

thnx

Ik heb ook streepen over mijn scherm... maar deze komen van mijn toetsenbord. Het beeldscherm wordt soms wat ingedrukt als het in mijn tas zit en zo raakt het scherm het toetsenbord. Jammer maar helaas... heb ik ook weer een excuus om over een tijd een nieuwe te kopen.

Ik geloof wel dat er speciale beelscherm hoezen te krijgen zijn.

KboutR

Als de streepjes op het scherm zitten, komen ze inderdaad van het toetsenbord. Je kan dit verwijderen door schoon te maken met speciale schoonmaak doekjes voor TFT schermen. NIET met schoonmaakmiddelen aan de gang gaan. IKlear Apple Polisch doekjes werken prima. [url]www.iklear.com[/url]

Ik weet niet of je ze ook in Nederland kan bestellen.

gewoon met water en een zachte doek.. niet te nat maken natuurlijk en gewoon een paar keer per maand ff poetsen,.. wees niet bang als je iBook uit staat kan je gewoon kracht erop zetten,.. niet te veel, maar je kan wel HARD poetsen. (deed ik ook altijd met mijn iBook..) en het helpt ook om een stukje keukenrol (of een ander dun stukje stof) op het toetsenbord te leggen als je hem dichtklapt..