iCal (agenda) synchroniseert niet 100%

Hey allemaal!

Ik heb denk ik een soort synchronisatie probleem, het gaat hier om de synchronisatie tussen 3 apparaten; een Samsung Galaxy telefoon, een iPad 2 en een Macbook Air 2010 model.

Eerst synchroniseerde mijn telefoon en mijn iPad altijd keurig met elkaar via mijn gekoppelde gmail. Maar nu heb ik een Macbook Air erbij gekocht en hier wil ik eigenlijk ook al mijn agenda items op hebben staan. Alleen nu zit ik met het probleem dat tussen mijn Macbook Air en mijn iPad 2 het gmail account niet lekker wordt gesynchroniseerd (wel alle iCloud items).

Ik kan nu wel alles dan omzetten naar een "iCloud agenda item", maar dan synchroniseert het niet lekker meer met mijn telefoon, want die heeft dus geen iCloud.

[b]Wie kan mij helpen? Want de afspraken en dit proces van synchroniseren is ZEER belangrijk.
Alvast bedankt![/b]

ps. Reacties als; Koop een iPhone etc zijn niet van toepassing.

iPad iCal:
[img]/uploads/community/5004d3cc191251de279dbfed449d5c86955eef4e_0.jpg[/img]

Koop een Iphone :-)

Zelfde situatie, ik werk met Google Calendar.

Maar als ik het goed begrijp werkt je Gmail wel op je Ipad maar niet op je Macbook? Dat zou raar zijn want Gmail merkt natuurlijk niet of er met een Ipad of met een Macbook wordt gesynced. Staan je instellingen op je Macbook wel OK?

Ja dit vind ik dus ook vreemd, maar welke instellingen moet ik dan bekijken? en Waar?

In iCal bij accounts lijkt me.

Oke, ik zal kijken als ik hem weer heb.
In de tussentijd hoop ik dat misschien meer mensen met tips kunne komen

Niemand? :(

Staat deze vraag nog open?
Ik heb namelijk een soort gelijk verhaal:

Ik kan WEL op mijn Iphone en Ipad mijn Exchange agenda’s syncen, maar niet op mijn MacBook Pro.
Da’s raar, maar wel waar!

Alle instellingen al een keer gevonden en ingevoerd. Ook mijn ICT-mannetjes, weten het niet?
En hier dan? Anyone?