iCal dagindeling

ik heb in iCal een 24 uurs notatie, maar zoals velen begint mijn werkdag om 9.00 uur en eindigt om 18.00 uur, dus ik heb de uren van 18.00 tot 09.00 niet nodig maar ze staan wel in iCal en moet ik nu elke keer scrollen naar 09.00 uur. Is dit weg te halen??

iCal openen en dan iCal en vervolgens preference/voorkeuren.

jaaaaahhhhh daar ben ik natuurlijk begonnen, en stel netjes in dat de dag begint om 08.00 uur en eindigt om 18.00 uur, de uren daarvoor en daarna worden dan grijs maar verdwijnen niet....... Dus er zijn gewoon 24 uur en je moet dus ook scrollen naar het begin van de dag ( 08.00 uur)

Bij mij begint de Dag-view altijd op het uur dat ik als begin van de dag instel; iCal op Jaguar.

Bij mij als ik scroll naar 9 uur en ik ga naar de volgende dag, dan blijft dat staan op hetzelfde uur.

Denk dat het een probleem van de versie in Tiger is. In Jaguar werkte dat bij mij ook prima. In tiger begint mijn dag om 12 uur 's nachts.

Yep, is pas in Tiger zo geworden, m`n scroll balk blijft inderdaad wel op de hoogte van 08.00 of 09.00 uur maar als ik dan naar het eind van de dag ga, blijft hij weer daar zitten, al met al was het in jaguar mooier....

Die goeie ouwe tijden :?

Vind iCal zowiezo een bout programma! Je kan niet een standaard een alarm instellen!