Ical en Outlook inzien via Novell Client Windows

Ik werk bij de HvA met een MacBookPro. Al mijn collega's werken binnen een Novell Client for Windows omgeving. Nu wil ik mijn agenda (iCal) beschikbaar maken voor anderen die Outlook gebruiken. En wil ik in andere (mijn baas) Outlook agenda's kunnen kijken.

Verder werk alles prima. Ik mail (Apple mail), print, gebruik (bewerk) intranet, kan bij schrijven, gebruik beamers, etc..... Met office for Mac of NeoOffice lukken (bijna) alle kantoortoepassingen. (behalve Exces)

Moet mijn oplossing via Novell of via Echange, of op een andere manier??

Ik ga deze vraag ook aan de helpdesk van de HvA sturen. Ben benieuwd of er iemand binnen de OMT community mij een 'voorsprong' en wat voor-kennis kan geven op dit onderwerp. Vooral de OSX kant dus. De helpdesk weet vast het Novell antwoord wel.

Dank alvast.

ik wil e-mail.

[quote=Bloemie url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ical-en-outlook-inzien-via-novell-client-windows#post-2061557 time=1285580041]ik wil e-mail.[/quote]

ik wil de roze iPod nano winnen...... :wink:

slaat nergens op, maar kan niet echt een link leggen met deze dubbele post

Sorry. Ik snapte even niet hoe ik via mail op de hoogte ga blijven van mijn topic, zonder alsmaar de OMT site in de gate te moeten houden. Dus een nieuwe post gemaakt en toen wel aangevinkt 'hou mij op de hoogtevan reacties'. Blijkbaar werkt het niet want ik kreeg geen reactie.

Allemaal vergeten!!

Ik wil antwoord op mn Novell vraag :grin:

haha helder... ik weet helaas geen antwoord op je vraag, maar gelukkig zitten hier genoeg deskundige, die je vast en zeker verder kunnen helpen.

Je krijgt in ieder geval nooit een email notificatie als je zelf post in je eigen topic...
Verder raad ik je aan om toch OMT te blijven volgen. Dat kan je in jouw geval het beste doen als je hierboven op je naam klikt en dan Gestarte topics aanklikt.

Ondertussen nog geen enkele reactie.
Ik ben er ondertussen wel achter dat Outlook bij mijn MS collega's werkt via web-mail (?) Dan zou je toch denken dat ik in iCal kan abonneren en publiceren via een URL?

Wie weet raad