iCal: herinnering sturen naar anderen

Is het mogelijk in iCal om van een afspraak ook een herinnering te laten sturen naar diegene met wie je de afspraak hebt, dus niet alleen naar jezelf.

Zo ja hoe?

ik doe dat meestal onder 'herhaling' en dan 'aangepast'(':D') wel toon info (appeltje i) activeren

ehm als ik daar kijk kan ik alleen de herhaling instellen en dat wil ik toch niet :) ik wil een herinnering laten sturen (automatisch) naar diegene met wie ik de afspraak heb 8)

'k heb nog s gekeken maar zie geen optie. je kunt bij herinnering geen anderen toevoegen? wellicht een vraagje voor apple? onder 'menu ical' en dan 'reageer op ical'

het vreemde is dat ik deze hint wel vind op macosxhints.com http://www.macosxhints.com/article.php?story=20031015182151318

dus er moet toch een mogelijkheid zijn volgens mij :?

zoals ik dat lees is dat wat anders nl. het aanpassen van teksten die ontvangers krijgen die standaard in iCal gebakken zitten. ik zie geen link met herinnering aan genodigden.

dat weet ik maar ik maak daar dus wel uit op dat het mogelijk moet zijn

Onderstaand gaat over de vorige versie van Ical maar daar kon het wel in volgens mij met behulp van een applescript, kan me niet voorstellen dat ze het eruit gehaald hebben, kon het destijds namelijk ook al niet vinden:

“The fourth section of the event Info pane is used to invite people to events. Clicking the People button at the lower right-hand corner brings up the People window, which displays entries from your OS X Address Book. Dragging these people to the Info pane adds them to the invitation list. Clicking the “Send Invitations” button uses AppleScript and Mail to send out email invitations for your event. While we were unable to test this functionality in full, it presumably works similar to Microsoft Entourage, using standards-based email formats to send invitations, and, when a recipient accepts or declines, to automatically note the status in iCal once a reply is received. If people are invited to an event, the event box shows a people icon in the upper right. The notes section of the info pane works as you would expect it to.” :smiley:

zal maandag we weer ff kijken, ga nu weekendje naar nijmegen succes.