iCal icoon ...

Hello

Als ik mijn Powerbook opstart staat op het iCal Icoon altijd de 7 juni dacht ik he of een ja datum (altijd dezelfde)
Als ik dan het icoon aanklik verandert het in de juiste datum van de dag. Het blijft zolang mijn Powerbook aan blijft staan!

Nu zou ik eens willen weten als er iets bestaat dat altijd de juiste datum op het iCal icoontje weergeeft, van het moment dat ik mijn Powerbook opstart?

Iemand die dit weet?

Grtz

Volgensmij bedoel je 17 Juli :P .

Maar om op je vraag terug te komen, ik het hetzelfde probleem en vind dit heel jammer. Bij mij (G4 Quicksilver) ligt het er volgensmij aan dat mijn batterij op is (uhm, ik gebruik sinds een half jaartje de netwerktijd dus maar :? ) (het kan natuurlijk ook zijn dat dit altijd is…).

ja 17 juli dus ja!

Mijn Powerbook 17" is nog splinternieuw!! Dus daaraan kan het niet liggen en voor de rest staat nog alles standaard dus!!

Iemand die dit weet?

Dank denk ik toch dat het normaal is :? , lijkt me de enige logische oplossing als je net een nieuwe powerbook hebt!

misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je iCal nou gewoon eens in je startup items zet, dan geeft ie altijd de juiste datum weer.

of gewoon confabulator aanschaffen!
(leuk!!)

17 juli is gewoon het basisicoontje van iCal, pas nadat je iCal opstart ziet het programma wat voor dag het is en past 'ie het icoon aan. Dat is normaal, zoiets heb je toch ook met mail? Als je mail niet opstart zie je ook niet dat je nog ongelezen berichten hebt.

Anders moet je deze maar eens proberen. Hiermee issie wel altijd het zelfde.

http://www.xicons.com/search.php?keywords=iCal

Op de 17de is iCal geïntroduceerd, vandaar die datum. Voeg iCal toe als Inlogonderdeel en kruis verbergen aan: voilà.

ja maar inlogonderdelen kosten zoveel tijd.