iCal, iSync, Dock : van Panther naar Tiger -> grumble!

Okay, ik heb een back up (geen bootable) op een LaCie van 10.3.9

Op de machine 10.4.4 en heb handmatig veel prefs/plists/app support mappen gekopieerd.

Dat lukt echt niet voor iCal… kan ik die data nog op één of andere methode in TIger krijgen? En dan niet met een iCal export? (want dat gaat niet meer volgens mij)

Omdat dat niet lukte dacht ik nog: Geen nood, het staat nog op mijn mobieltje en dan gewoon even syncen.

En dat lukt nu ineens niet meer onder Tiger terwijl dat wel lukte onder Panther… Waarom niet???

Nouja, een herstart is nooit weg dus ook maar even gedaan: is mijn Dock niet onthouden???

Overigens voor bovenstaande apps heb ik géén prefs/plists/app support mappen gekopieerd.

En nu??

Okay iCal is gelukt...

Nu nog het Sync probleem?

Heb je geupgraded, of een clean install? je probleem was ical, wat verder nog?

Simpele oplossing is altijd voor upgrade
test .mac abootje nemen. syncen, upgraden, en terugsyncen…

zelfde voor spymac…

Ha ha... beide.

Ik had eerst een upgrade gedaan, maar bleef erg messy, dus toen maar een clean install.

iCal : daar had ik de ics files van gevonden op de oude config dus geimporteerd = prima
iDock: lijkt inmiddels ook in orde… zal zich misschien flink verslikt hebben.

iSync: tja…

Mijn telefoon word wel gezien door Bluetooth, maar iSync wil niet syncen, want “device niet geschikt” Leuk en aardig allemaal maar onder Panther werkte iSync wel met dezelfde telefoon!

Inmiddels ben ik aardig op die sync functie gesteld geraakt, want ik ben een warhoofd met afspraken!

Geen oplossing voor mijn iSync probleem?

Misschien ten overvloede:

met iSync onder Panther lukte het syncen met de mobiel wel
met iSync onder Tiger lukte het syncen met de mobiel niet