Is er ook behalve de standaard kalender van Apple niet een Web kalender voor de iPhone.
Ik bedoel dus een uitvoering die geschikt is voor het iPhone formaat.
Als je nu via een ander toestel als de iPhone op het web kijkt dan zie je het grote overzicht van de kalender.
Daar gaat het niet om, dat gaat prima op de iPhone.
Maar het gaat juist voor de overige mobielen die geen iPhone mobiel kunnen kijken.
Een agenda heeft de bedoeling om naar buiten toe kenbaar te maken wat er voor een groep mensen aan evenementen en afspraken zijn te beleven.
Dus dat betekend dat andere buiten de iPhone ook moeten kunnen kennismaken met de Agenda, en dat kan volgens mij naar mijn weten alleen via het web.
Dus daarom mijn vraag heeft Apple daar helemaal geen rekening mee gehouden?
Wel natuurlijk standaard via bovenstaande voorbeeld adres.
Het lijkt mij dat de iCal agenda zoals in de iPhone ook best via het web kan gepubliceerd worden in een Mobiel vriendelijk formaat.
Misschien eens proberen via Google agenda.
Daarmee kun je ook nog afspraken maken ipv alleen maar lezen. Gewoon koppelen met je iCal.
Google is druk bezig met android, lijkt me het platform om ook op andere toestellen kalenders uit te wisselen.
[quote:8a9274f30e="johvdbroek"]...Een agenda heeft de bedoeling om naar buiten toe kenbaar te maken wat er voor een groep mensen aan evenementen en afspraken zijn te beleven.....[/quote:8a9274f30e]
Die functie geef jij er nu aan.
Mijn agenda heeft die functie echter helemaal niet.
Buiten[b:322861759f] Mobileme[/b:322861759f] om, wordt mijn kalnder ook automatisch vanuit iCal gepubliceerd bij [b:322861759f]www.iCal-Mac.com[/b:322861759f]
Bedankt voor de info, ik heb dit nu geprobeerd maar ik krijg geen informatie zichtbaar op de agenda als ik op de afspraken druk.
Het ziet er goed uit misschien compacter als de iCal agenda maar nog niet helemaal geschikt voor de mobiel denk ik.
Waarom ik geen informatie onder mijn afspraken zie begrijp ik niet.
Ik zie nu op het linkje makkelijk printbaar de informatie.
Is niet mobiel vriendelijk.
En ten slotte krijg ik ook geen synchroon URL deze geeft een fout melding.
Opsturen .ics doet het wel.