ical, palm en het lokatie veldje

Ha die allemaal!

Mijn palm m100 synchroniseert perfect met mijn ibookje, echter er is 1 item in ical wat hij niet mee neemt. Namenlijk, de plaats van een afspraak, en deze gebruik ik juist zo veel. Zover ik heb kunnen zien zit deze niet op de palm. (en dus is het logisch dat hij hem niet mee neemt)

Ik heb gezocht naar een vervangend programma op mijn palm, maar dit was nog niet zo 1,2,3 te vinden. Is palm inderdaad zo handig geweest om te vergeten dat een afspraak een plaats heeft, is apple zo briljant geweest, of is dit gewoonweg niet voor elkaar te krijgen…

Je zegt zelf dat er geen plaats voorzien is op je m100, dus is het ook niet eigenaardig dat je het niet kan synchen. Maar ook de mijn Mac naar mijn Tungsten T3, waar de 'calender' toch behoorlijk vernieuwd is en er wel plaats is voor een locatie neemt hij ook niets mee. Trouwens ook niet omgekeerd, eigenaardig toch voor zo'n software die daarvoor bedoeld is. Maar goed Palm wordt niet meer ondersteund door Macintosh. En e kan het wel verstoppen in de functie 'Notities', dat neemt hij wel mee. Andere agenda-software is bv Agendus en Datebook, maar die smijten een boel vreemde tekens in de notities en ander spul waar ik niet van moet weten. Ga eens naar [url]www.palmclub.nl[/url] en kijk eens rond of uiteraard naar [url]www.palmgear.com[/url]

[quote:a68c0b2c43="angorawol"] Maar goed Palm wordt niet meer ondersteund door Macintosh. [/quote:a68c0b2c43]

Mis. Palm ondersteund Macintosh niet meer. Gelukkig heeft Apple besloten om via iSync en iCal toch ondersteuning te bieden.