iCal verjaardagen

In Tiger zit de optie het adresboek te synchroniseren met iCal zodat je een overzicht van verjaardagen krijgt. Echter nu staat er toch echt een andere datum in mijn Adressenboekje echter iCal laat de oude staan en wijzigen is niet mogelijk. Weet iemand of er een (verstopte) functie is om iCal verjaardagen bij te werken?

Alvast bedankt,
Tom

Ps.
Overigens moet het toch ook mogelijk zijn zoekwoorden vast te leggen in spotlight? Weet iemand hoe ik ‘verjaardagen’ kan vastleggen?

Ik had ook verjaardagen die niet klopte in iCal. Gewoon ff de adresboek kaart van die persoon updaten dan werkt het wel.

Weet iemand of je ook herinneringen krijgt voor die verjaardagen? Ik gebruikte Birthdaycal in Panther om ze te importeren in iCal en toen kon ik kiezen wat voor bericht ik wilde. Ik wil graag een bericht met geluid 3 dagen voor aanvang. Kan dit?

Birthdaybook (zie op versiontracker) doet dit. Het is nog gratis ook!

Ik gebruik de laatste tijd verjaardagen. Het is een leuk en eenvoudig programma'tje. Vroeger op mijn Windows pc gebruikte ik die software ook.

Gelukkig is de maker van dat Windows pakketje bezig om het om te zetten naar een Mac programma. Voorlopig is het nog steeds in ontwikkeling. Maar het programma werkt al degelijk, alleen ontbreken nog enkele functies die wel in de Windows versie aanwezig zijn.

Het maakt gelukkig gebruik van de geboortegegevens die je invult in het adresboek bij de contactpersonen.

Doordat het programma nog in ontwikkeling is kan je het blijkbaar ook niet downloaden via zijn site. Je moet hem een mailtje sturen en dan krijg je het programma teruggemailt.
http://www.verjaardagen.cjb.net

Billy