iCarPlay Wireless

Sinds eergisteren ben ik in het bezit van een iPod 40GB. Toen ik op MacOSX.nl zag dat hij in Nederland uitverkocht zou zijn ben ik als een speer gaan zoeken in de omgeving en heb er nog een kunnen kopen bij Dixons in Haarlem.

Op de Amerikaanse Apple.com zag ik deze accessoire: iCarPlay Wireless van Monster. Precies wat ik nodig heb! Kan ik mijn iPod beluisteren in beide auto’s zonder mijn autoradio’s uit te bouwen en moeilijk te doen. In Nederland is dit ding echter niet te krijgen, want het is een zendertje en daarom waarschijnlijk verboden.

Ik heb het ding via internet proberen te bestellen, Amerikaanse Apple Store en Amazon.com, maar helaas zonder succes. Weet iemand waar ik de iCarPlay Wireless online kan bestellen?

Ik wacht in spanning,

Bij voorbaat dank,

Niels

er zijn meerdere fm-zenders voor je iPod. Mijn voorkeur zou nu niet bepaald uitgaan naar die van Monstercable eerlijk gezegd. Deze transmitter heeft maar 8 voorkeuze zenders. De vraag is of je daarmee storingsvrij je muziek kan luisteren in Nederland. Andere transmitters kunnen over de hele band uitzenden.

een heel bekende is de iTrip van Griffin. Deze is wel verkocht in Nederland maar inmiddles van de markt gehaald. Tweedehands versies zijn nog wel te vinden op marktplaats.nl of tweedehandsmac.nl.

Ik zag dat er een nwe itrip is met een apart display voor de zender. Dat is wel een stuk handiger dan de oude itrips waarmee je zenders moet zoeken via je ipod. Kijk maar eens op

http://www.griffintechnology.com/products/roadtrip/

Waarom kun je hem niet bij Amazon bestellen? Hij staat toch gewoon op hun site?

[quote:b14865b9df="SanderQ"]Waarom kun je hem niet bij Amazon bestellen? Hij staat toch gewoon op hun site?[/quote:b14865b9df]

Ik krijg deze melding:
*** We’re sorry. The item can’t be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button. ***

Ik krijg volgende week de "Monstercable" via een collega die in de USA werkt. Zij werkt op zo'n 200 meter van een grote Apple store in LA. (ben vaste klant daar :D ) Voordeel is dat deze gelijk je Ipod oplaad. iTrip haalt de stroom uit je ipod. Als ik hem heb zal ik op het forum zetten wat mijn ervaringen zijn.

[quote:84fcd0e86f="andresdw"]Ik krijg volgende week de "Monstercable" via een collega die in de USA werkt. Zij werkt op zo'n 200 meter van een grote Apple store in LA. (ben vaste klant daar :D ) Voordeel is dat deze gelijk je Ipod oplaad. iTrip haalt de stroom uit je ipod. Als ik hem heb zal ik op het forum zetten wat mijn ervaringen zijn.[/quote:84fcd0e86f]

Met het gevaar voor een vervelende zeur uitgemaakt te worden: de mostercable transmitter kan maar op 8 verschillende frequenties uitzenden. Ik zou als ik jou was eerst even proberen of deze frequenties in Nederland vrij zijn. Anders heb je er nl helemaal niets aan. De roadtrip laadt trouwens ook via de auto op…

[quote:2fa8c83075="gretver"]er zijn meerdere fm-zenders voor je iPod. Mijn voorkeur zou nu niet bepaald uitgaan naar die van Monstercable eerlijk gezegd. Deze transmitter heeft maar 8 voorkeuze zenders. De vraag is of je daarmee storingsvrij je muziek kan luisteren in Nederland. Andere transmitters kunnen over de hele band uitzenden.

een heel bekende is de iTrip van Griffin. Deze is wel verkocht in Nederland maar inmiddles van de markt gehaald. Tweedehands versies zijn nog wel te vinden op marktplaats.nl of tweedehandsmac.nl.

Ik zag dat er een nwe itrip is met een apart display voor de zender. Dat is wel een stuk handiger dan de oude itrips waarmee je zenders moet zoeken via je ipod. Kijk maar eens op

http://www.griffintechnology.com/products/roadtrip/[/quote:2fa8c83075]

Dank je voor je reactie,

Ziet er goed uit die roadtrip! Bij een internationale bestelling vragen ze echter wel $ 30,- voor shipping! Maakt hem toch weer een stuk duurder.

[quote:c1b96329b4="nivo"]

Dank je voor je reactie,

Ziet er goed uit die roadtrip! Bij een internationale bestelling vragen ze echter wel $ 30,- voor shipping! Maakt hem toch weer een stuk duurder.[/quote:c1b96329b4]

Tjeempie, dat is inderdaad wel een beetje gortig… Wat een afzetters. Als ik jouw was zou ik de collega van nandresdw eens lief aan gaan kijken :wink:

Heb een iTrip gehaald bij IT-Pro in Antwerpen :)

Transpod! Zowel opladen als FM zender ineen. Makkelijker dan met de iTrip van frequentie wisselen, en een stuk sterker.

Zie hier

en [img:f5f938d489]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1264[/img:f5f938d489]

iTrip is compact en mooi en bestel je het makkelijkst bij:

http://www.allabouttheaccessories.com

Heb hem daar besteld icm een TuneDok carholder. Ideaal.
Kosten: 32 (itrip) +19 (TuneDok)+ 10 (verzend) =$ 61

Ik heb een pod Gear ( FM transmitter+cardock) gekocht op ebay voor 99 euro en ben er zeer positief over. Heb je last van ruis, draai je autoantenne af en de ruis is verdwenen

Verkrijgbaar op ebay , zeer betrouwbaar.

http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&since=-1&userid=appleman1_de&rows=25&sort=2&include=0&rd=1

verzending vanuit Duitsland naar België en Nederland.
na 5 dagen in je bus.

[quote:3a78d535fb="appleholic"]Transpod! Zowel opladen als FM zender ineen. Makkelijker dan met de iTrip van frequentie wisselen, en een stuk sterker.

Zie hier
[/quote:3a78d535fb]

die kende ik niet… Ziet er zeer goed uit…

[quote:90e2f76191="andresdw"]Ik krijg volgende week de "Monstercable" via een collega die in de USA werkt. Zij werkt op zo'n 200 meter van een grote Apple store in LA. (ben vaste klant daar :D ) Voordeel is dat deze gelijk je Ipod oplaad. iTrip haalt de stroom uit je ipod. Als ik hem heb zal ik op het forum zetten wat mijn ervaringen zijn.[/quote:90e2f76191]

Kan je d’r niet nog een laten overkomen…?
Mail me de kosten!

bij mijn dealer in Enschede ( mexpert ) zag ik verschillende iTrip's liggen ook voor de iPod mini!!!

Heb laatst gewoon effe gebeld naar verschillende mac winkels en in machouse Woerden hadden ze er gewoon een iTrp op voorraad!