ice>link plus probleem

Hoi,

Ik heb dus mijn iPod photo 40gb in mijn auto zitten (op kenwood kdc-W9027), en dit werkte prima, tot gister. Ik had de iPod update laten bollen, en nu kan ik mijn radio nog wel op ‘cd-changer’ zetten, maar mijn iPod gaat niet meer over in het Dension-menu’jte!

Zeer vervelend, want nu kan ik niet meer ‘zappen’ met mijn iPod, en ik wou net heel de handel verkopen.
Nu dacht ik, ok, ff ice>link updaten, en het zal wel in orde zijn, maar dat gaat natuurlijk niet zonder dat menu’tje!

Nu is mijn vraag, hoe kan ik terug de vorige versie firmware op mijn iPod krijgen?
Ik heb iPod updater 2006-01-10 en 2005-11-17 nog op mijn mac staan…

Ahja, aan de mensen die nog ice>link gebruiken, welke firmware hebben jullie?
Ik heb nu de zip gedownload, en daar zit 2.03 tot en met 2.10 in, en ik werkt nog met 2.01…
Is het de moeite te updaten?

iPod volledig formateren (nullen met diskutil) en die oude updater uitvoeren.

Amai zo'n "verloren onderwerpen-topic" is echt goed! Bedankt, ik zal het eens proberen!

En? Is het al een beetje gelukt?

Toch niet helemaal...?

Eerst ga je [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=875054#875054]klagen[/url] dat je topic maar onbeantwoord blijft, ik geef je een mogelijke oplossing en weg is DEform.

Zielig hoor… :x

Kom op zeg, doe 's effe normaal.

Misschien is het topic hem ontschoten, of heeft hij het nog niet geprobeerd. Dat hij nog niet gereageerd heeft geeft je niet het recht om iemand gelijk voor zielig uit te maken.

Dan krijgt DEform toch een mailtje?

De mail werkt gewoon hoor, dat is wel eens anders geweest. Moet DEform die dienst wel geactiveerd hebben natuurlijk.

[quote:746de23aab="Napsju"]Dan krijgt DEform toch een mailtje?

De mail werkt gewoon hoor, dat is wel eens anders geweest. Moet DEform die dienst wel geactiveerd hebben natuurlijk.[/quote:746de23aab]

stuur je faktuurtje maar op.