Ichat: account aanmaken

Scherlock geeft: Geen begrip (met een omweg naar engels)

Zou Skype dan werken, want dat is volgens het p2p principe

Ik rommel liever niet aan de firewall… vnl omdat ik daar weinig van snap

kan wel, maar ik heb geen skype (iedereen downloaden?)

EDIT: die van mij is al aan het downen

[quote:a38b41d5cc="windowsinthewindow"]Scherlock geeft: Geen begrip (met een omweg naar engels)[/quote:a38b41d5cc]

Euh… ik ben nu even de draad kwijt geloof ik
:sealed:

Heb ook nog geen skype

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24474

Wilde eerst eens naar Ichat kijken, maar das nu wel duidelijk dat dat in mijn geval niet werkt.

Ik ga nu even Skype installeren… to zo :wink:

Skype is ook super Ik heb vanochtend een ½uur "geskyped" gebeld met een collega in Hong Kong(!). Dat werkte erg goed. :)

accountnaam: ikhebeenmacmini aan elkaar

[quote:2cab75b683="ric@MacOSX"]Skype is ook super Ik heb vanochtend een ½uur "geskyped" gebeld met een collega in Hong Kong(!). Dat werkte erg goed. :)[/quote:2cab75b683]

Ow… ik wilde eerst met windowsinthewindow Ichat uit proberen, maar dat werkte niet (In mijn geval)
Ik ga nu Skype installeren.

Weet jij iets van nare trekjes in Skype? Spyware/spam ofzo?

[quote:282cdadcc2="windowsinthewindow"]accountnaam: ikhebeenmacmini aan elkaar[/quote:282cdadcc2]

whoah, doe doe je snel!

spyware op een mac? je kan er overigens ook mee "chatten" volgens de site (het blijven de makers van KaZaA)

[quote:e2926e807e="windowsinthewindow"]spyware op een mac?[/quote:e2926e807e]

Ja, iets met een klok en klepel en zo… :evil:

edit: installatie gaat wel knetter eenvoudig zeg…

[quote:c7ba84be94="Jack4ya"]edit: installatie gaat wel knetter eenvoudig zeg...[/quote:c7ba84be94] dat kennen ze van OS X...

Het is adware vrij en het zou ook spyware vrij moeten zijn (volgens hun site). Ik heb nog nooit een reclamebanner gezien in skype. En spyware........

Hallo kan iemand mij vertellen dat ik met ichat ook vrienden via msn kan webcammen.

Groetjes

[quote:55d094796a="imaccer2"]Hallo kan iemand mij vertellen dat ik met ichat ook vrienden via msn kan webcammen.

Groetjes[/quote:55d094796a]

Ik dacht van niet…
De Ichat partner moet volgens mij een mac account (betaald) of aim account (gratis?) of icq nummer hebben (dan heb je de av variant van ichat nodig)

Maar kan je het niet gewoon uitproberen?