ichat AV op 733/G4 met Gforce2MX(32mb) + dcr-PC4e

hmm 'k geloof dat deze mac 't wel zou moeten doen met een sony dcr-PC4e ... maar 'k krijg elke keer een Video card error: "Your videocard does not have enough memory to support a video conference" :? 't lijkt me dat 32mb toch echt wel genoeg is voor een beetje video chatten ...

heeft iemananders ook deze problems ?

Er wordt hier niet geproken over video memory, maar over normaal geheugen (dus je RAM).

Wat een gezeik he met dat video gedeelte in iChat. Apple maakt ons echt blij met een dooie mus hier. Wordt snel tijd voor wat "third party" handigheidjes. Alex.

Wat is nou eigenlijk het negatieve aan iChat AV?

Ik heb na de installatie keurig direct beeld, een prima geluidskwaliteit enz, enz
Gebruik een JVC gr DVL 307 DV video camera

Het enige waar ik nog mee zit is…hoe vind ik Chatrooms (waar is en lijst?) en zijn er inderdaad zo weing gebruikers ??? :smiley: :smiley:

Wat is nou eigenlijk het negatieve aan iChat AV?

Ik heb na de installatie keurig direct beeld, een prima geluidskwaliteit enz, enz
Gebruik een JVC gr DVL 307 DV video camera op een G4 45 AGP

Het enige waar ik nog mee zit is…hoe vind ik Chatrooms (waar is en lijst?) en zijn er inderdaad zo weing gebruikers ???

- geen ondersteuning USB - veel DV camera's die het niet doen - vanaf G3 600mhz en ook niet altijd - alleen één op één conferencing - etc - Wat heb je aan videochatten als maar een handjevol mensen het kunnen gebruiken?

Kom eens naar MacGroep, daar is altijd volk.
Alex