Hoe werkt dat?
Als ik een eenrichtingsvideochat wil maken met iemand met een iSight.
Krijg het niet voor elkaar…
Hoe werkt dat?
Als ik een eenrichtingsvideochat wil maken met iemand met een iSight.
Krijg het niet voor elkaar…
Diegene moet jou uitnodigen voor een eenrichting videochat. Ook moet je over breedband beschikken.
dit is geen garantie voor dat het werkt, ik kreeg het niet voor elkaar namelijk om een one-way videochat te hebben met iemand
Wij hebben kabel en ADSL. En hij kan niets aanvinken bij Budd'ys bijv.. Regel is grijs....???
Volgens mij is het niet mogelijk voor mensen die alleen een microfoon hebben aangesloten of zelfs niks, video van anderen te zien. Ongeacht welke partij de sessie initieerd.
Diegene met de iSight kan de eenrichtingsvideochat aanvragen. Indien deze keuze in de "buddylijst" grijs blijft, kijk dan eens in het menu van iChat links bovenaan. Veel kans dat het daar wel kan geactiveerd worden!
Een bug? Wel vreemd dat het daarna wel altijd goed blijft gaan via de buddylijst.
Ik iChat met een USB camera. Ik weet dus niet of dat een uitzondering is. Ik weet zeker dat ik GEEN eenrichtingsvideochat kan initieren met iemand zonder cam (met of zonder mic) simpelweg omdat die buddies geen video of microfoon icoon bij hun naam hebben staan. :?
Ik heb het wel verschillende malen gedaan. Degene met de camera kan iemand anders uitnodigen voor een oneway videochat. Dit moet wel in het menu geselecteerd worden, dus niet op het icoontje klikken. Eenmaal op het buddyicoontje klikken van degene die je wilt blij maken met een live afbeelding van je verschijning, dan in het menu boven; invite buddy to one way videochat. Bij mij werkte het ook met een usb-camera.