Helemaal happy nu ik het voor elkaar heb om (via Jabber) met iChat AV te kunnen chatten met MSN-gebruikers ! Indien ik nu een iSight zou aanschaffen bij mijn Mac Mini, kan ik dan op deze manier ook video-en audio chatten ? Hoe is dan de beeld-en geluid kwaliteit ?
Gaat niet werken heel simpel :D, voor video kun je adium , of amsn gebruiken , als je met een msner op windows wil video chatten audio is nog niet ondersteund volgens mij.
[quote:bf1244b347="iAgree"]Gaat niet werken heel simpel :D, voor video kun je adium , of amsn gebruiken , als je met een msner op windows wil video chatten audio is nog niet ondersteund volgens mij.[/quote:bf1244b347]
Met Adium kan je niet videochatten, dat kan alleen met aMSN en met Mercury messenger.
Progjes als sightspeed werken vast goed maar dan kun je net zo goed vragen of de pcer aim voor windows installeerd dan kun je zelf lekker op ichat blijven , het punt is dat de msners dat over het algemeen verdommen te doen omdat iedereen binnen hun vrienden kring op msn zit, had je maar geen mac moeten nemen , volgt er dan meestal achteraan ;-).