iChat en MSN via Jabber; werkt video dan ook ?

Helemaal happy nu ik het voor elkaar heb om (via Jabber) met iChat AV te kunnen chatten met MSN-gebruikers ! Indien ik nu een iSight zou aanschaffen bij mijn Mac Mini, kan ik dan op deze manier ook video-en audio chatten ? Hoe is dan de beeld-en geluid kwaliteit ?

Iemand hier ervaring mee ?

Alvast dank voor een reactie !

Jan Otto

Gaat niet werken heel simpel :D, voor video kun je adium , of amsn gebruiken , als je met een msner op windows wil video chatten audio is nog niet ondersteund volgens mij.

vertel mij is hoe ik met adium kan video chatten :?

[quote:bf1244b347="iAgree"]Gaat niet werken heel simpel :D, voor video kun je adium , of amsn gebruiken , als je met een msner op windows wil video chatten audio is nog niet ondersteund volgens mij.[/quote:bf1244b347] Met Adium kan je niet videochatten, dat kan alleen met aMSN en met Mercury messenger.

Dacht al....

Excusses Mercury idd,.

als je perse met je PC vrienden wilt videochatten, gebruik dan SightSpeed. Soort iChatAV maar dan voor beide platforms: www.sightspeed.com

aMSN is een mooie optie, zelf nog niet getest. Of gebruik Yahoo Messenger, prima voor de Mac, prima voor Windoos, wel getest, werkbaar, geen audio.

http://messenger.yahoo.com/

Progjes als sightspeed werken vast goed maar dan kun je net zo goed vragen of de pcer aim voor windows installeerd dan kun je zelf lekker op ichat blijven , het punt is dat de msners dat over het algemeen verdommen te doen omdat iedereen binnen hun vrienden kring op msn zit, had je maar geen mac moeten nemen , volgt er dan meestal achteraan ;-).

Ik gebruik met mijn Isight Mercury, plug en play.

oww ,nou dan die ook maar weer eens proberen, is dat dan 2 way video audio vind ik minder belangerijk.

http://videochatnl.com/ gratis video chatten zonder registratie

[s]Thanks for the info, dude.:lol:

[size=1]Je reageert nu wel in een heeeeel oud topic....we zijn op dit moment van schrijven een goede vijf en een half jaar verder...[/size][/s]

@moderator: deze post samen met bovenstaande post verwijderen a.u.b. Het blijkt enkel allemaal onzin te zijn.