Ichat en MSN

Simpele vraag. Kan ik straks op de nieuwe versie van ichat viedeochatten met msn gebruikers?

Neen dit kan niet , je zal wel kunnen chatten met msn gebruikers , het valt te zien welke server je gebruikt of je filetransfer zal kunnen doen of niet

pfffff dat is toch weer behoooorlijk teleurstellend!!!

Het schijnt dat je met mercury kan video conferencen..

wat is mercury?

MErcury is KLOTE. Doet het bij mij niet :grrr:

http://www.mercury.to/

Mercury is echt ontzettend verschrikkelijk! Ik zie bij videochatten iemand 1 seconde in beeld en dan flipt ie...

Echt baggerprogramma

[quote:8b0d3b9208="Mak"]Mercury is echt ontzettend verschrikkelijk! Ik zie bij videochatten iemand 1 seconde in beeld en dan flipt ie...

Echt baggerprogramma[/quote:8b0d3b9208]

Bij mij gaat het niet eens open!

en sinds de update 10. 3.9 gaat hij niet meer open ik heb het staan aleen om te zien of het mss nog iets wordt met die videochat maar het is echt ontzettend traag door JAVA als je het dan toch kunt openen

[quote:1ebc5fd1af="Leo"]en sinds de update 10. 3.9 gaat hij niet meer open ik heb het staan aleen om te zien of het mss nog iets wordt met die videochat maar het is echt ontzettend traag door JAVA als je het dan toch kunt openen[/quote:1ebc5fd1af]

Ik heb precies hetzelfde probleem.

ey ik weet niet hoor, maar mercury bevalt hier erg goed! Een van de weinige die niet constant z'n verbinding verliest of zelfs zomaar uit valt :| als je 10.3.9 hebt zou je de security-update (zie de vele topics hierover) moeten herinstalleren en dan doet ie het weer prima :) Video-chat gebruik ik eigelijk nooit, maar wel een keer erg leuk gebruik van kunnen maken! En avatars, file-transfers... ik heb niks te klagen. :)