iChat kwijt :'(

Ik ben droevig, want ik heb perongeluk iChat verwijderd. Ik kan niets vinden, installatie CD zegt niks... Kan ik alles opnieuw installeren? Ik had iChat 2.0...

je zou hier www.apple.com/downloads/macosx/apple even kunnen kijken. Je kunt links boven zoeken op ichat. De rechtstreekse link die ik net had werkte niet.

sccs

er gebeurd iets vreemd met de url, je moet hem even kopieëren en plakken, als je hem aanklikt gaat het niet goed.

Hoe 'verwijderd'??

Iets is pas weg als je je Prullenmand hebt geleegd, dus zolang je dat niet gedaan hebt issie nog te redden!

[quote:a3b1cd88cf="maceddy"]Hoe 'verwijderd'??

Iets is pas weg als je je Prullenmand hebt geleegd, dus zolang je dat niet gedaan hebt issie nog te redden![/quote:a3b1cd88cf]

wel die is al lang verwijderd :wink::cry:

probeer eens pacifist te gebruiken dan kun je bepaalde applicties uit je OSX installatie CD trekken en opnieuw installeren weet zeker dat dit werkt

waaarom allemaal zo moeilijk doen als je gewoon naar de site van apple kunt om hem te downloaden... zie post hierboven

[quote:d2fb470b87="was frans"]waaarom allemaal zo moeilijk doen als je gewoon naar de site van apple kunt om hem te downloaden... zie post hierboven[/quote:d2fb470b87]

ik heb spijtig genoeg juist 't zelfde voor, en die versie op de site is voor panther… kan je niet installeren op tiger

Heb nog wel een andere versie gevonden, op men HD zelf, maar als ik die probeer komt er
“Voer de installatie opnieuw uit”

Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

T'is opgelost... Ik heb de 2.0 (die ik er had opgezet, maar niet werkte) geüpdated naar 2.1... En nu werkt ie als een zonnetje :D

geheel off topic, maar toch ben ik nieuwsgierig.. hoe krijg je het voor elkaar om een programma als iChat te trashen en dan ook nog eens je trash te legen...?