iChat >> MSN

Ik vind het zo jammer dat je niet via iChat op het msn netwerk kan.. :? is daar geen oplossing voor.. gezien echt iedereen MSN gebruikt.. zeker in Europa!.. of zal het kunnen in iChat 2.0 :lol:

Je hebt bijv. msn messenger voor de mac. Ook kun je met Proteus uit de voeten.

Afwachten is momenteel de boodschap. Er is sprake dat het jabber protocol wordt geimplementeerd in iChat. Als dit gebeurt zal je via iChat alle messengers kunnen bereiken via iChat. Ik weet dat het momenteel een dilemma is, iChat chat idd veel lekkerder dan MSN.

Tot jabber geimplementeerd is kan je zoveel mogelijk mensen proberen te overhalen van MSN af te stappen. Redenen genoeg : MSN ligt altijd plat, MSN maakt een loopje met de privacy van mensen, dit jaar zullen er veel virussen gecreeert worden voor het MSN platform, …

Ga en bekeer :wink:

[quote:4a95575ea4="real"]gezien echt iedereen MSN gebruikt.. zeker in Europa!.. of zal het kunnen in iChat 2.0 :lol:[/quote:4a95575ea4]

Ik zou het wel eigenaardig vinden als iChat MSN zou gaan ondersteunen, gezien dit van Mickeysoft is. Ik zou eerder ICQ verwachten/hopen, dat is ook vreselijk populair en heeft meer mogelijkheden dan MSN, zoals bijvoorbeeld het sturen van berichten naar mensen die op dat moment niet online zijn.

Wel iRuben, waarom zou MSN niet kunnen?

lees dit even http://www.jabber.org/about/overview.html?PHPSESSID=74730310c9915fb73e51f9ea26c6f0ee

Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, ik zeg dat ik het vreemd zou vinden als Apple in iChat support zou gaan stoppen voor een netwerk van concurrent nr.1. :lol: Als er ooit MSN support in iChat gaat komen denk ik dat we het van handige derden moeten verwachten en zeker niet van Apple zelf.

Het gaat er niet over om nr 1 (?) te supporten, Wist je dat AIM en ICQ populairder zijn dan MSN? Het gaat er om de beste Messnger te hebben, en geef toe een messenger die compatibel is met elk platform, dat is een goede messenger en dat verwacht ik dus van Apple. De beste messenger. 8)