ichat+Msn

Op sommige websites staat er dat je msn op ichat kan gaan maar sommige weer niet...... ik heb met die poorten geprobeert en het lukt me nog steeds niet ik wil graag dat er een webcam uit komt...... op Msn of Amsn Waneer komen ik ze downloaden?

MSN op iChat kan in Tiger via Jabber... (heb shots verwijderd na erasen van disk :( )

Het werkt al in de nieuwste beta versies van Tiger. Zie ook andere draadjes.
In hoeverre audio en video ondersteunt gaat worden ligt denk ik aan Jabber…

Zodra Jabber dit gaat porten naar MSN zal het geen probleem zijn.
Aangezien Jabber opensource is, heb je kans dat iemand is die ermee komt :slight_smile:

Gewoon afwachten denk ik!

Msn kun je lang op wachten, die zijn altijd zwaar aan het kloten en doen zeer lang over verouderde versies. zo ongeveer elke third party client is verder dan de client van ms voor osx.

Amsn
zijn ook niet echt snel met updaten ofzo. interface zuigt nog steeds big time.

whahahaha… dit update zo mogelijk nog langzamer dan msn, van wanneer is de laatste update? of hebben ze er onlangs nog een update tegenaan gegooid?

ichat
die gaat in tiger ge-update worden. jabber support. leuk, maar doet verder niets meer dan bijvoorbeeld proteus en adiumx en dan vind ik qua functies en uiterlijk de laatste twee toch superieur aan ichat. maar dat is mijn mening.

persoonlijk denk ik dat er het eerste een updat ekomt voor adiumx, proteus, mercury of wellicht toch amsn?? maar 0.94 is er nog niet zo lang…

helaas ichat werkt gewoon niet samen met msn... daar baal ik wel van maar goed maybe in de toekomst