iChat status symbool in menubalk!!!

Dagdag,

Ik heb het gelukkig eindelijk voor elkaar om via jabber te met iChat te msn-en,

Dankzij de heldere instructies op: http://www.jabber.org.au/ichat
Een beetje geduld, en goed lezen en het werkt uitsteken!

Maar ik zou graag een icoontje in mijn menubalk ( bij mijn airport, bluetoot status, tijd etc ook dat ichat icoontje willen hebben, maar ik heb geen idee meer hoe je dat doet. Stom misschien, maar ik kan het echt niet vinden, weet iemand hoe dit moet?

( mischien van die ichat tutorial een sticky maken, het is nogal een veel voorkomende vraag hoe je kunt msn-en met ichat, en het is een uitstekend tutorial!! )

Alvast bedankt!

Als je het jabberen voor elkaar hebt gekregen kun je ook de optie we vinden om het icoontje zichtbaar te maken!!

FF zoeken leer je ook nog een wat van!

:smiley:

[quote:2975708efb="Fl@bber"] Maar ik zou graag een icoontje in mijn menubalk ( bij mijn airport, bluetoot status, tijd etc ook dat ichat icoontje willen hebben, maar ik heb geen idee meer hoe je dat doet. Stom misschien, maar ik kan het echt niet vinden, weet iemand hoe dit moet?[/quote:2975708efb] Bij voorkeuren-->Algemeen "Toon status in menubalk" aanvinken ;)

fuckeduck!

Sorry, gewoon overheengekeken, ik ben echt driftig aan het zoeken geweest, maar ik heb er dus gewoon overheen gekeken, sorry!