iCloud agenda synchronisatie

Hoi OMT,

Voor het werk gebruiken wij rentman software. Dit heeft een agenda met daarin verschillende sub-agenda’s. Een van deze is bijvoorbeeld de bedrijfsagenda en mijn persoonlijke projecten waarop ik ben ingepland. Nu kan de agenda laten synchroniseren via CalDAV met je mac of iOS device. Dat werkte voorheen altijd prima, maar laatste tijd krijg ik dubbele afspraken te zien op m’n iPhone, maar niet op m’n mac. Daarnaast kan ik bij een aantal agenda’s wel en bij een aantal niet de kleuren aanpassen. Ik heb contact gehad met rentman maar die komen helaas niet echt met een oplossing.

Mijn andere agenda’s staan in iCloud en dat synchroniseert (zoals altijd:angel:) prima. Is er een mogelijkheid dat ik de rentman via CalDAV toevoeg op m’n mac en dan via iCloud synchroniseert met m’n iPhone en iPad?

Of zijn er toevallig mensen die ook met rentman werken en een oplossing hebben? Het is namelijk heel onhandig omdat het werk op freelance basis is en ik anders om de klapscheet moet inloggen in de software om elke wijziging te zien in de planning.

Probeer het eens, zou ik zeggen?

En dan bij agenda op cmd R drukken, voor refreshen. Bij mij is dat soms toch nodig…

Hallo allemaal.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met het volgende probleem. (Dat ik weer voor iemand anders moet oplossen.)
Ik heb voor een koppel die beiden de nieuwe iPhone 7 hebben gekocht.
Een gedeelde agenda gemaakt. Dit werkt natuurlijk perfect. En ze maakte er al flink gebruik van. Nu heeft hij een pc gekocht. (Helaas geen mac)
Ik heb hen daar iCloud opgezet. Als hij nu een agenda punt toevoegt via iCloud op pc dan komt het meteen binnen op de gsm van z’n vrouw.
Maar niet op zijn gsm ?!?!?
We hebben alle instellingen naast elkaar gelegd. Alles staat hetzelfde. Alle tips al nagegaan via Google. Maar we komen geen stap verder. Via de pc wil er maar geen agenda punt bij komen op z’n gsm. (Ze hebben ieder hun eigen Apple ID daarom die gedeelde agenda)
Wie kan mij helpen. Zodat ik hen weer een plezier kan doen.

Djw alvast voor alle hulp