iCloud opschonen, maar hoe?

Ik zie dat er in de iCloud documenten en reserve copieen staan, hoe en waar kan deze verwijderen?

Reservekopieën kun je verwijderen via je iPad of iPhone > Instellingen > iCloud > Beheer opslag > Kopie aantikken en verwijderen (onderaan)

Verder wat betreft documenten zal je toch zelf even links en rechts moeten kijken waar je van alles hebt opgebouwd. De kopieën zullen waarschijnlijk het meeste geheugen in beslag nemen.

@Shmoo

Thanks, de reserve copie is nu weg.
Snap niks van die documenten, want daar heb ik andere programma’s voor lopen, kan me niet heugen iets op de iCloud te hebben opgeslagen.

Sierra op de MB Air draaien? Dan kijk eens bij Systeemvoorkeuren>iCloud>iCloud Drive Opties>Map ‘Bureaublad’ en ‘Documenten’.

Kijk eens op je apparaten bij instellingen → iCloud → opslag → beheer opslag → toon alle. Nu heb je het overzicht van alle documenten (en app gegevens) die op iCloud opgeslagen zijn. Dit kan ook van spellen en andere apps zijn.

edit: klik daar ook eens op de reserve kopie van je apparaat, daar staan om de een of andere reden bij mij nog veel meer apps die data opslaan.