Icons verdwenen...

Naar aanleiding van de [url=http://www.macosx.nl/]tips om X sneller en schoon te maken[/url] heb ik Delocalizer en Macjanitor gisteravond gedownload en even over het systeem gegooid. ik zet nu net m'n Mac weer aan en wat blijkt nu: Al m'n (gelikte en oh zo mooie) systeem iconen zijn verdwenen :( Dus niet alleen de iconen die ik zelf toegekend heb aan mappen & apps maar ook de standaard OSX iconen. In het Dock staan ze nog wel netjes als ik een programma opstart maar in de Applications map staan nu allemaal van die standaard icoontjes (documentje met een potlood, pennetje en liniaaltje in de vorm van een A) Ook m'n utilities map staat er vol mee :x het is geen ramp ofzo, maar hoe krijg ik in godsnaam m'n iconen weer terug, ze waren zo mooi :o

Martijn

Probeer nogmaals één van deze programma's te draaien, ik heb ook weleens zoiets gehad. Er is waarschijnlijk iets mis gegaan bij 't rebuilden van de gegevens.

Adriaan

Adriaan bedankt :!: Heb ff weer die 2 programmatjes gedraaid > herstart en voilá... alle icoontjes weer keurig terug op hun plaats :D ken ik met 'n gerust hart m'n bed instappen zo!

Welterusten

Martijn