icontje van de hardeschijf veranderen

Weet iemand hoe je het icontje van de hardeschijf wat op het bureaublad staat kan veranderen in een ander icontje. Krijg het niet voor elkaar met iconbox.

Het icoontje dat je wil, selecteren, dan in de finder in het archiefmenu toon info, dan het icoontje in dat venster selecteren, dan in het menu wijzig kopieer. Dan de HD selecteren, toon info, weer het icoontje selecteren, en dan plak in het menu wijzig. Voila!

apppeltje i van je hd nemen en ook appeltje i van het icoon dat je wilt. Op het info venster van het icoon het plaatje selecteren zodat er een blauw randje om staat,in het menu wijzig/copieer. Naar het info venster van je HD daar het plaatje selecteren en kies plak ...... klaar.

Apple-I bij het icoon dat je graag wilt gebruiken. Selecteren, Kopiëren. Hd selecteren. Appel-I. Icoon selecteren en plakken.

Met ‘candybar’ kan je in een keer al je standaard iconen voor andere vervangen.

lol met 3 tegelijk

Volgens mij zijn we alle drie tegelijk bezig geweest. :lol:

Nou ja beter zo dan helemaal niet.

Behulpzame maccers 8)

oke allemaal bedankt :D :D :D

Nu nog een screenshot van jouw desktop met het nieuwe icoon. Ook in drie-voud graag :P

Als ik zou weten hoe ik in een bericht een screenshot kan plaatsen, zou ik dat graag doen.[/img]

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=1637

Dan maar zo

LOL Geweldig! :wink: