Icoontjes in finder weg!

Ik heb een vraagje: Nadat ik tiger heb geïstalleerd, een cleaninstall zijn al mijn icoontjes van programma's als bv word gewoon blanco. Ik heb Word er ook pas later op gezet maar toch als het erop staat zijn de icoontjes blanco. Hoe los ik dit op?? Het is wel verwarrend! Floriaan

sleep gewoon de icoontjes terug in het dock en de vraagtekens pleur je uit het dock

Ik weet niet of 'ie het Dock wel bedoeld... Ik kan dat er niet uit opmaken :?

Jaa sorry, het is inderdaad niet in het dock dat ik bedoel! Gewoon een bestandje waar het icoontje van weg is. sorry voor de onduidelijke vraag. Floriaan

met appel i kun je aangeven met welk programma het bestand zou moeten worden geopend, als dat programma gewoon op je HD staat dan verandert het icoon automatisch naar het icoon van het programma. Dus je document aanklikken (1 x) dan appel i en even aangeven met welk programma hij geopend moet worden.

[quote:906b1f3e12="was frans"]met appel i kun je aangeven met welk programma het bestand zou moeten worden geopend, als dat programma gewoon op je HD staat dan verandert het icoon automatisch naar het icoon van het programma. Dus je document aanklikken (1 x) dan appel i en even aangeven met welk programma hij geopend moet worden.[/quote:906b1f3e12] Ja idd dat het ik gezien, en het staat daar op Word en de extentie van het bestand is ook Word maar toch blijft het staan met een blanco icoontje :? alvast bedankt voor de tip! Floriaan