Icoontjes uit iTunes

Hallo allemaal,

Voor een handleiding zoek ik de icoontjes die worden gebruikt in iTunes. Normaal vind je die als .png-bestandjes in het [i:207756eb2e]pakket[/i:207756eb2e] van een programma, maar in iTunes kan ik het niet vinden. Weet iemand misschien waar deze wel te vinden zijn.

Alvast bedankt!

Met pakketinhoud zie ik ze gewoon: iTunes->Contents->Resources-> en dan alle .icns bestanden. Zijn gewoon te openen met Preview en op te slaan als bijvoorbeeld PNG. Overigens is het standaard dat dit .icns bestanden zijn i.p.v. png's

Ja, okee. Die zag ik al. Maar die bedoelde ik eigenlijk niet, sorry. Ik bedoel bijvoorbeeld het icoontje voor 'Podcasts' en 'Music Store' en de knopjes rechtsonderin het venster; 'visuele effecten' en 'equalizer'...

Voor een handleiding kun je ook net zo goed screenshotjes nemen. :apple: shift-4

Ja, dat kan inderdaad ook, maar waarom zit er in het pakket van bijvoorbeeld iPhoto, wel alles? Inclusief iconen, knoppen, zelfs de 'bezels' kun je terugvinden. Screenshots maken en uitknippen, vind ik nooit zo mooi eigeenlijk? :?