ICQ on a iMac, werkt dat?

De titel is ook tevens mijn vraag.ICQ on mijn nieuwe Imac, wekrt dat? En is dat veilig, kan dat kwaad? Sorry, zit nog steeds vast in mijn PC denken........

[quote:842d2ba07c="Theo7"]ICQ on mijn nieuwe Imac, wekrt dat?[/quote:842d2ba07c] Ja hoor, er is gewoon een ICQ voor de Mac, maar ook met sommige andere programma's als Adium kun je met je ICQ adres cahtten

[quote:842d2ba07c=“Theo7”]En is dat veilig, kan dat kwaad?[/quote:842d2ba07c]
Als je het te vaak of te lang doet kan het de relatie met je partner wel ernstig verzieken… maar verder…

[quote:da54db715f]Als je het te vaak of te lang doet kan het de relatie met je partner wel ernstig verzieken... maar verder...[/quote:da54db715f]

Valt wel mee hoor, ik heb mijn vrouw via ICQ ontmoet, zo’n 10 jaar gelden.Inmiddels zijn we inmiddels alweer bijna 4 jaar getrouwd! :smiley: 8)

De Mac versie van ICQ schijnt niet tewerken op de nieuwe intel macs.
Maar ik ga je tip opvolgen over adlum, zolang het werkt met ICQ vind ik het prima.

Adium werkt prima!

Bedankt Unsound! :lol:

Fijn om te horen.

Maareh, vanwaar die zoektoch naar ICQ ?
was je van plan er nog een tweede vrouw bij te zoeken ?

:smiley:

8) :D Geloof het of niet, maar we chatten nog steeds met elkaar via ICQ. Nouja niet echt chatten, maar als we links etc uitwisselen doen we dat traditiegetrouw via ICQ. Zei heeft nog steeds een PC, maar heeft inmiddels wel besloten dat haar volgende apparaat nu ook een Mac word.

Ik ga dus niet vreemd, ook al is dat tegenwoordig vreemd :wink: